יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מבקשת עותק מדו"ח ועדת עינן בנושא פרויקט נתב"ג 2000
03/09/2009

תנועת אומ"ץ פנתה אל שר התחבורה ישראל כ"ץ וביקשה ממנו להמציא עבורה עותק מדו"ח ועדת עינן בנושא פרויקט נתב"ג 2000, שהוקמה בתקופת כהונתו של שר התחבורה הקודם הד"ר אפרים סנה.
במכתבו של יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, נאמר:
"מפרסומים ברשומות למדנו כי משרד עוה"ד דן כהן ומיכאל שפיגלמן ושות' טיפלו מטעם המדינה בכל מערך התקשרות החוזים והמכרזים אשר ערכה מדינת ישראל והקשורים לפרוייקט נתב"ג 2000.
בעקבות קשיים ועיכובים בפרוייקט, בחודש יולי 2001 הוקמה על ידי שר התחבורה דאז ד"ר אפרים סנה, ועדה בראשות אלוף (מיל') מנחם עינן (להלן: "דוח ועדת עינן") על מנת לאתר חסמים לעמידה בלוח הזמנים של המיזם ולהמליץ על מסקנות לסיום הפרוייקט.
הועדה בראש האלוף (במיל) מנחם עינן הגישה דו"ח המסכם את ממצאיה ומסקנותיה.
תנועת אומ"ץ פועלת על בסיס התנדבות, למען איכות חיים, שוויון בפני החוק, חברה בריאה, אמון הציבור ולאור יעדיה ומטרותיה אבקשך להמציא למשרדי העתק מדוח ועדת עינן."

בתשובה לפניית תנועת אומ"ץ, הציעה הגב' אפרת קילשטוק, מנהלת תחום מידע ומחקר תחבורתי ממונה על יישום חוק חופש המידע, לפנות אל עוזרת היועץ המשפטי והממונה על חוק חופש המידע של רשות שדות התעופה בישראל, עו"ד תמר טורג'מן, בבקשה לקבלת המסמך הנ"ל.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.