יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ קוראת לשת"פ עם משרד החינוך בנושא מנהל תקין וטוהר המידות בבתי ספר העל יסודיים
21/09/2009

תנועת אומ"ץ פנתה אל מנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני, והעלתה בפניו את הצורך ההכרחי בקיום הרצאות בבתי ספר על-יסודיים בכל הקשור לחינוך למנהל תקין וטוהר מידות. אומ"ץ אף ביקשה את תגובתו לגבי שיתוף פעולה בין המשרד לבין התנועה בנושא זה.
כל הפרטים במכתבו של יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי:
"באירוע הענקת אות אומ"ץ פניתי אל שר החינוך מר גדעון סער בבקשה שישקול אפשרות לכלול במסגרת התוכנית של עיבוי שיעורים במסגרת לימודי אזרחות לא רק את נושא האלימות אלא גם את תחומי הצורך במנהל תקין וטוהר המידות.
תנועת אומ"ץ מטפלת בנושא הנדון זה זמן רב, אך עד כה התמקדנו בהרצאות במתנ"סים, תנועות נוער, בקבוצות אזרחים שונות. ההרצאות בבתי הספר העל-יסודיים היו מצומצמות.
אני פונה אליך לשקול אפשרות של שיתוף פעולה בין משרד החינוך לתנועת אומ"ץ בהדרכת הנושאים הללו. ברשותנו צוות של מרצים מיומנים שחלקם לפחות יהיו מוכנים לשאת את הרצאתם בהתנדבות ויהיה רק צורך בכיסוי ההוצאות במקומות מרוחקים.
אודה לך באם תודיעני בהקדם אם בכוונת משרד החינוך לקדם את הנושא כבר בשנת הלימודים הנוכחית וכן אם יש מקום לשיתוף פעולה עם אומ"ץ."

לחצו כאן לקריאתת תגובתו של מנכ"ל משרד החינוך, הד"ר שמשון שושני, מיום 12.10.2009

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.