יומן פעילות - שוטף
חוסר משילות בדרום הפרוע
20/09/2022

ראשי תנועת אומ"ץ פנו לשר לביטחון פנים - עמר בר-לב, ליועצת המשפטית לממשלה - עו"ד גלי בהרב מיארה ולמפכ"ל המשטרה - רנ"צ יעקב שבתאי בנושא הנדון כדלקמן:

 

"תנועת אומ"ץ, התנועה למען צדק חברתי ומשפטי, מתכבדת לפנות אליכם לטפל בנושא שבנדון ברמת חשיבות עליונה כדלקמן:

בהמשך למכתבנו שבסימוכין בסוגיית הפשיעה באזור הפזורה הבדואית בדרום שהוצא לפני שנה ובו התראינו על מצב הפשיעה ההולך ומתדרדר, עולה שוב מזה זמן רב שאנו עדים לתופעה קשה ובלתי נסבלת של התגברות הפשיעה החמורה באזור זה ע"י תושבי הכפרים הבדואים המגיעה בימים האחרונים לשיאים חדשים מדי יום.

בבדיקתנו עולה כי התושבים היהודים המתגוררים באזור הפזורה הבדואית שרויים בפחד מתמיד בעיקר בלילות, התושבים נועלים את הדלתות ומגיפים את התריסים ולאחרונה הילדים ישנים בממ"דים מחשש לפגיעה בבתים מירי המתבצע ע"י הבדואים באופן שרירותי בכלי נשק אוטומטי ואחר.

לצערנו, מכאן שחוסר המשילות יגרום לאנרכיה מוחלטת באזור זה במהלך הזמן המידי באם הטיפול לא יהיה מהיר ומשמעותי בפרק זמן הקרוב.

אין צורך להכביר במילים על חומרת מצב המעשים המסכנים ללא כל ספק חיי אדם ומכאן שיש לבצע פעולות מהירות על מנת למנוע את המשך ההפקרות הפושעת באזור זה."


 


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.