יומן פעילות - שוטף
החלטה על תמיכתך להקמת ועדת חקירה ממלכתית בעניין פרשת הצוללות
06/10/2021

תנועת אומץ התנועה למען צדק חברתי ומשפטי, פנתה לשר המשפטים וברכה אותו כדלקמן:

1.    תנועת אומ"ץ מברכת אותך על החלטתך האמיצה לתמוך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות.

2.    תנועת אומץ, שהייתה הראשונה לחשוף את נושא הצוללות, פנתה בנדון מספר פעמים לגורמים שונים ביניהם היועץ המשפטי לממשלת ישראל.  

3.    פנייתה של תנועת אומץ הייתה לפעול להקמת וועדת חקירה ממלכתית  על מנת לברר את הנושא לעומק וזאת לאור חומרת החשדות והתהיות.    

4.    עתה משנודע לתנועת אומ"ץ  כי הנך תומך בוועדת חקירה ממלכתית, מבקשת התנועה לציין לשבח את החלטה זאת שתביא סוף סוף לחקר האמת ותסיר עננה כבדה זו מעל ראשנו.

5.    אין ספק, שחשיבותו של הנושא מבחינה ביטחונית וציבורית עומד בראש מעייניו של הציבור הישראלי וחובה לפעול לאלתר לבדיקתו, שלא לדבר על ההשלכות החמורות שיכולות להיות לבירור זה, שאף יתכן שיהיה בסדר גודל של רעידת אדמה צבאית וביטחונית.
 
6.    תנועת אומ"ץ, כמי שחשפה את פרשת הצוללות וכמי שעקבה במהלך השנים אחר הנעשה בתחום זה, ממליצה בפניך, כשר המשפטים, לצרף נציג של תנועת אומ"ץ כנציג ציבור בוועדה שתקום. נשמח להוות חלק בוועדה, על מנת שיתבהר לכל כיצד נרכשו הצוללות והספינות, לכאורה, בדרך לא דרך.

7.    החלטתך לתמוך בהקמת הועדה וההליך התקין של התנהלותה ותוצאותיה, ישמשו כעוגן לאמון הציבור בפרשת הצוללות והספינות ויסירו בכך את עננת הספקות הקיימת כיום בציבור הרחב."


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.