יומן פעילות - שוטף
בקשה להשבת פעילות סניפי הבנקים למתכונת רגילה
05/05/2021

להלן נוסח מכתבנו בנדון למפקח על הבנקים:

"תנועת אומ"ץ- אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, קוראת למפקח על הבנקים להורות על השבת פעילות הבנקים למתכונת רגילה ולפעילות מלאה, כפי שהיה לפני הגבלות הקורונה, זאת תוך שמירת ההנחיות הנוכחיות לגבי פעילות/ התקהלות במקומות סגורים.
המצב הקיים לפיו נדרשים לקוחות הבנקים לזמן תור מראש, טרם הגעתם לפגישה בסניף הבנק, אינו עולה בקנה אחד עם הסרת מגבלות הקורונה ופתיחת המשק.
אומ"ץ קיבלה פניות חוזרות ונשנות אודות הקושי שמערימים הבנקים על הגעת הלקוחות לסניפים. עלינו לציין כי האוכלוסייה המבוגרת מהווה חלק משמעותי מציבור לקוחות הבנקים, ציבור שאינו שולט בטכנולוגיה המתפתחת, כך שנוצרת תוצאה הפוכה- אל מול רצון הבנקים "להקל" עם ציבור לקוחותיו ולמנוע עומסים, נוצרים קיפוח והפליה של האוכלוסייה המבוגרת בפועל. 
אין הצדקה שפעילות חיונית כמו פעילות הבנקים לא תשוב לפעילות במתכונת רגילה כאשר תרבות הפנאי דוגמת בתי הקפה והמסעדות שבו לפעילות במתכונת כמעט רגילה.
לאור זאת, אומ"ץ קוראת לך להורות לבנקים לשוב לפעילות במתכונת רגילה ולאפשר לציבור לקוחותיהם להגיע לסניפי הבנק, ללא קביעת תור מראש, תוך שמירה על הנחיות הקורונה הנוכחיות."


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.