יומן פעילות - שוטף
טוב מראה עיניים מדיווחים של אחרים - הצעה לביקורת בתחפושת
19/03/2019

ד"ר משה גורדון, יו"ר הצוות הרפואי של אומ"ץ פונה לסגן שר הבריאות ולשר האוצר בדברים הבאים בנוגע לנדון-

"על מצבם של בתי החולים ועל מצב הנזקקים לטיפוליהם נאמר ונכתב רבות. התחושה הכללית היא של חוסר אונים אך כל זאת מדיווחים של צוותי הרפואה מחד גיסא ושל החולים עצמם, מאידך.

על מנת להתרשם באופן בלתי אמצעי מהמצב ומהתהליכים של קבלת החולים, זמני ההמתנה בחדרי המיון ומהאשפוזים בחדרים הצפופים לעייפה או בפרוזדורים ראוי שהשרים עצמם יבואו ויראו בעיניהם, כי טוב ואמין מראה עיניים מכל דווח.

בהזדמנות זו של חג הפורים ראוי שכבוד סגן השר עם עמיתו שר האוצר יתחפשו לאזרחים מן השורה, כאלו שלא יזוהו ע"י הצוותים הרפואיים ויחד יגיעו כמי שסובלים ממצב רפואי מסוים, לחץ בחזה או כאבי בטן ויעברו את התהליך שאותו עוברים מי שאינם מהמלכות, מעין מבחן בוזגלו רפואי.

יתכן שאז יחדלו מדברי הנחמה אודות תוספת המיטות והשיפורים שעתידים לחול ושאר דברי סרק.
כי מה שקורה בבתי החולים בארץ ובמיוחד במחלקות מסוימות הוא קטסטרופה רפואית בלתי נסלחת והפתרונות לכאורה אינם אפילו כדי טיפה בים.

כבוד השרים, נא בדקו את המצב כשאתם מחופשים לאחד האדם. פורים הוא הזדמנות טובה לכך ואין טוב ממראה עיניים כמי שנחבאים אל המציאות."


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.