יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מבקשת לחקור התנהלות המשטרה בסוגיית תיק המצלמות א/3
12/03/2018

תנועת אומ"ץ פונה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לחקור התנהלות המשטרה בסוגיית תיק המצלמות א/3 ביתר שאת בהמשך למכתב עו"ד פיני פישלר מ- 1.3.18 זאת ע"מ לראות, לבחון, לדון ולהתייחס לפרשת המצלמות - מצלמות המהירות - כפרשה שיש לתת עליה את הדעת תוך מתן עדיפות לטיפול על ידי בכירי משרד היועמ"ש לממשלה. זאת בעיקר ולא רק עקב מעורבותם הישירה מן הסתם של אזרחים רבים מאד על פני שנים בסוגיה זו.

 

יו"ר תנועת אומ"ץ רואה בפרשה זו דבר שאין להשלים עימו.

 

מיותר לציין כאן כי הנזק הישיר ולעיתים בלתי הפיך הנגרם לאזרחים/נהגים אלה הינו בעייתי עד מאוד ועלול לפגוע גם בעבודתם של אלה שנהיגה הינה מקצועם. בשלילת רישיונם, בנקודות חובה, בקנסות, משפטים, עוגמת נפש וכו'.

 

אומ"ץ מבקשת לבחון את התנהלות המשטרה הן בישיבות שכינסה לעניין זה והן בהתנהלות בבית המשפט בעכו על נציגיה בתיק שמתנהל בעניין בו עסקינן. 

 

לאור כל זאת ולמען עשיית צדק אומ"ץ מבקשת לזרש ולהחיש את הטיפול בסוגיה ולבחון את התנהלות בכירי המשטרה הנועים בדבר על כל המשתמע מכך.


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.