יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ דורשת משר המשפטים החדש למדר עצמו מטיפול וקבלת דיווחים הנוגעים לליברמן ולאולמרט
05/04/2009

תנועת אומ"ץ פנתה אל שר המשפטים החדש, יעקב נאמן, בבקשה שיודיע בפומבי על כך שהוא ימדר עצמו מכל עיסוק בנושא החקירה והדיונים המשפטיים הקשורים בשר החוץ אביגדור ליברמן ובראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

בפניית אומ"ץ, באמצעות יו"ר הנהלת אומ"ץ אריה אבנרי, נאמר:
"אנו פונים אליך בבקשה שתודיע בפומבי על החלטתך למדר עצמך מקבלת דיווח אודות חקירותיהם של שר החוץ אביגדור ליברמן, וראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.
כידוע לך, היה בשעתו ליברמן לקוח שלך, כאשר הענקת לו חוות דעת משפטית, בעניין התמשכות החקירה המשטרתית, ומשום כך נראה לנו שעליך להרחיק עצמך מעיסוק כלשהו בעניינו.
אשר לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט: הינך חבר קרוב שלו ובעבר אף העדת במשפט פלילי שבו הועמד אולמרט לדין בגין מעורבותו בהגשת חשבוניות כוזבות מטעם הליכוד. כמו כן היו ביניכם קשרי שכנות. מוטב אפוא, שלמען למנוע לזות שפתיים, מן הראוי שלא תקבל דיווחים בענייני חקירותיו במשטרה ולגבי הכרעות הפרקליטות, לרבות השימועים בפני היועץ המשפטי לממשלה ו/או פרקליט המדינה".

שר המשפטים , פרופ' יעקב נאמן, הודיע לתנועת אומ"ץ ב-3 במאי 2009, כי אין בכוונתו לטפל או לעסוק בעניינים שבהם קיימת מניעה משפטית מעיסוקו בהם.
משמעות הודעתו של שר המשפטים שהוא לא יעסוק בתוקף תפקידו במישרין או בעקיפין בנושאים שנובעים מחקירותיהם של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ושר החוץ הנוכחי, אביגדור ליברמן, שנמנו בעבר על לקוחותיו של פרופ' נאמן.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.