יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ: המשך העסקתו של משה לויאן סמנכ"ל לענייני עובדים במשרד הכלכלה
09/03/2014

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל עו"ד משה דיין נציב שרות המדינה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
בתנועת אומ"ץ התקבלו תלונות ממספר עובדים ממשרד הכלכלה, המרגישים חסרי אונים אל מול העובדה, שלמרות שקיים תיק חקירה כנגד משה לויאן הנ"ל,  על שולחנו של הממונה על המשמעת בגין הטרדות מיניות, קיום יחסים עם כפיפה  והתנהגות שאינה הולמת עובד מדינה, קיימת הכוונה להמשיך ולהאריך את כהונתו בתפקידו הנוכחי ובשירות המדינה. 
מעבר לראיות לכאורה בגין הטרדות מניות וקיום יחסיי מין עם כפיפה, התקבלו במשרדנו טענות בגין התנהגות הזויה גם ממחוז חיפה והצפון ומהמשרד הראשי של משרד הכלכלה.  התנהגותו של לויאן כנטען בפנינו מלווה בהתקפי זעם בלתי נשלטים במיוחד כאשר דעתו בנושא מסויים אינה מתקבלת במיידי,  ויש צורך בהסברים לעמדתו.  התקפי הזעם מתחלפים בהבזק של שניות לרגיעה מפתיעה המשאירה את הצופים בהתנהגות זו המומים מתופעת " ד"ר ג'קל ומר הייד".
לאור הנסיבות הנ"ל, אבקשך לשקול שוב המשך העסקתו של לויאן בשירות המדינה, שכן מעבר לכל הטענות שנמצאות על שולחנו של עו"ד אסף רוזנברג, אין לנו כל ספק שהאשמות והחשדות מגיעות לכלל התנהגות שאינה הולמת עובד מדינה המשמש בתפקיד סמנכ"ל לענייני עובדים .
אודה לך באם תפעיל את שיקול דעתך לטובת שירות המדינה ותורה לסיים את עבודתו של לויאן הנ"ל. 
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.