יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ ביקשה מעו"ד אפרים נווה יו"ר לשכת עורכי הדין לנקוט בכל האמצעים המתחייבים נגד עו"ד רונאל פישר שפגע בחברי ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין.
29/08/2013

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל עו"ד אפרים נווה יו"ר לשכת עורכי הדין ת"א כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה א בנרי:
תנועת אומ"ץ מגישה בזאת תלונה נוספת נגד עו"ד רונאל פישר שהוסיף חטא על פשע בעקבות הרשעתו ע"י בית הדין המשמעתי של מחוז תל אביב בתלונה קודמת של אומ"ץ בגין פגיעה בכבודו של שופט שהרשיע לקוח שלו.
אחרי ששופטי בית הדין המשמעתי החליטו בנסיבות תמוהות להימנע מלהטיל עליו עונש חרף הרשעתו של עו"ד פישר (על החלטה זו אומ"ץ תערער בנפרד) הוא לא נמנע מלהשתלח בחברי ועדת האתיקה הארצית של הלשכה שהחליטו בשעתו שיש מקום להעמידו לדין.
להלן אנו מצטטים את תגובתו של עו"ד פישר ודבריו המכפישים שפורסמו בראיון עם חן מענית ב"גלובס" ב 14 באוגוסט.
עו"ד רונאל פישר מסר בתגובה: "החלטת בית הדין אינה עוסקת בי אלא בוועדת האתיקה הארצית, הנקראת בגזר הדין לבדק-בית רציני, הואיל והתנהגותה אינה ניתנת לעיכול, כלשון בית הדין. עצוב לחשוב שעורכי דין בישראל נתונים לבחינה אתית של גוף כה ירוד, שעה שסנגורים נלחמים מידי יום על שמם הטוב וחיים של לקוחותיהם אל מול בתי המשפט, שלא תמיד מקפידים ביחסם כלפי נאשמים".
אנו מבקשים לנקוט בכל האמצעים המתחייבים נגד חבר הלשכה שפגע בחבריו.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.