יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ פנתה לניצב סגלוביץ בנושא פינוי מגרש ביתר נתניה
28/04/2013

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מיצב יואב סגלוביץ כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
ממידע שהגיע לתנועת אומ"ץ עולה, כי פסק הבוררות שנתקבל על ידי השופט בדימוס אורי גורן אינו נקי משיקולים זרים של ראש עיריית נתניה וזאת בלשון המעטה.
בשנת 2010 הוגשה על ידי קבוצת הכדורגל של בית"ר טוברוק עתירה מנהלית לבית המשפט לעניינים מנהליים בתל אביב, כנגד עיריית נתניה. בעתירה טענה טוברוק, כי בעבר נחתם הסכם בין המועדון, לבין עיריית נתניה, בשמה חתם מי שהיה אז מנכ"ל העירייה, רוני איכר, לפיו רק בית"ר טוברוק תוכל להשתמש במגרש האימונים שתקים העירייה בסמוך לבית הספר שפירא בעיר.
ממידע נוסף שהגיע לתנועת אומ"ץ עולה, כי בכוונת התובע היה להגיש תביעה אישית, לפיצוי כספי, כנגד רוני איכר בן זוגה של ראש עיריית נתניה הגב' פיירברג מרים שפעל בהיותו מנכ"ל העירייה בחוסר סמכות והפקיד בידי ה' איזיקוביץ אריק כתב התחייבות לא חוקי לפיצוי כספי עבור פינוי המגרש.
זאת ועוד; כי מגרש ביתר נתניה הוא נכס בבעלות של עיריית נתניה וניתן לה' אריק איזיקוביץ לשימוש לתקופה מוגבלת בלבד וממילא אין לו כל זכויות בנכס ואכן בשלב ראשוני פעלה העירייה כמתחייב מרשות ציבורית ולפיכך הוגשה תביעה לפינוי המגרש ללא כל פיצוי כספי.
בדו"ח מבקר המדינה שהתפרסם לאחר הבחירות לרשויות המקומיות נכלל ה' אריק איזיקוביץ בין אלו שתרמו למערכת הבחירות של פיירברג.
הפיצוי בסכום של 14 מיליון שקל - שנקבע בפסק הבורר הינו סכום דמיוני לכל הדעות ואין בו כל אחיזה במציאות, גם אם נצא מתוך הנחה שמגיע פיצוי כל שהוא עבור השיפוצים וההשקעות שהושקעו במגרש במשך שנים.
יצויין כי מבדיקת המידע שהועבר אלינו עולה, כי פסק הבורר נועד לשמש לכאורה עלה תאנה כדי לרצות את ראש עיריית נתניה לגמול למקורביה שאיזיקוביץ נימנה עליהם.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.