יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ קבלה בפני מבקר המדינה על כך שהתעשייה האווירית לא קיימה את ההנחיות של יו"ר ועדת הבחירות ואפשרה לאלפי עובדים חברי ליכוד לעזוב את עבודתם באמצע היום ולהצביע בפריימריז של הליכוד על פי הנחייתו של ח"כ חיים כץ ותובעת לערוך בדיקה בהתנהלותו של כץ
26/11/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
אנחנו מבקשים להודות לך על הטיפול היעיל והמיידי בפנייתו של עובד התעשייה האווירית לשעבר אמיר חרמוני כיום, פעיל בתנועת אומ"ץ, בעניין התנהלותו הבעייתית בפריימריס של הליכוד של ח"כ חיים כץ מהליכוד.
לצערנו הפנייה לא הועילה וח"כ כץ המשיך להתנהל בפריימריס שנערכו אתמול כפי שנהג בפעמים הקודמות. אלא שבעוד שבעבר הוסעו אלפי עובדי התעשייה האווירית שהתפקדו לליכוד באוטובוסים שנשכרו ע"י ועד עובדי התעשייה האווירית הפעם , אתמול הם הובאו במכוניות פרטיות ובמכוניות שכורות שלא ברור מי שילם עבורם עדיין.
צעד זה נעשה חרף פנייתו להנהלת התעשייה האווירית של יו"ר ועדת הבחירות לכנסת השופט אליקים רובינשטיין שפעל בנדון על פי בקשתך.
המשמעות היא שגם אתמול הוסעו העובדים להצבעה בשעות עבודתם על חשבון כספי ציבור ובניגוד לכללי המנהל התקין.
אנו פונים אליך בבקשה לערוך בדיקה יסודית בפרשה זו וכן בפרשות נוספות שאומ"ץ העבירה בעבר למבקר המדינה ולרשות החברות הממשלתיות ולא טופלו כראוי.
רצ"ב חלק המסמכים בפרשה זו.
פניות נוספות של אומ"ץ בעניינו של ח"כ כץ יועברו למשרד מבקר המדינה בימים הקרובים.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.