יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ פנתה לפרקליט המדינה בבקשה להגיש כתב אישום נגד אולמרט בפרשת המינויים הפוליטיים
11/07/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל פרקליט המדינה עו"ד לדור כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
בעקבות מתן פסק הדין בארבעת כתבי האישום שהוגשו נגד רה"מ לשעבר אהוד אולמרט פונה אליך תנועת אומ"ץ בבקשה לזרז את ההכרעה בעניין הגשת כתב אישום נוסף נגד אולמרט בפרשת המינויים הפוליטיים באופן הנוגד את החוק.
בשעתו החליטה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד אולמרט ונגד מזכיר הממשלה לשעבר עובד יחזקאל בעבירות של מרמה והפרת אימונים כפוף לשימוע שיערך להם.
יצויין שהפרקליטות מסרה הודעה כי כאשר כיהן אולמרט כשר התמ"ת, ממלא מקום ראש הממשלה, שר התקשורת ושר האוצר ועובד יחזקאל שימש יועצו ועוזרו, ניצלו השניים את מעמדם וסמכויותיהם במשרדים השונים ופעלו, תוך ניגוד עניינים באורח מאורגן, שיטתי ונרחב לקידום ענייניהם של חברי מרכז הליכוד, פעילי הליכוד ומקורביהם. כל זאת בכוונה להיטיב עם חברי המרכז כדי לרצותם באמצעות סיוע בתעסוקה ובהיענות לבקשותיהם בעניינים שונים מול גורמים בשירות הציבורי והכל כדי לחזק את מעמדו הפוליטי של אולמרט.
החשדות נוגעים לעשרות רבות של מקרים בגופים שונים שהיו כפופים לשר אולמרט ובהם בזק, רשות הדואר, שירות התעסוקה, הרשות לעסקים קטנים ומינהל מקרקעי ישראל. כן נוגעים החשדות למינויים פסולים של פעילי ליכוד ומקורביהם לנציגי ציבור בבתי הדין לעבודה.
אנו סמוכים ובטוחים שהפרקליטות תמשיך למלא את תפקידה בזקיפות קומה הן לגבי ההכרעה בכתב אישום הנדון והן בשאלת הגשת ערעור על זיכויו של אולמרט בשלושה כתבי אישום.
העתקים:
עו"ד יהודה ויינשטין - היועץ המשפטי לממשלה
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.