יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה לראש אגף החקירות של המשטרה בבקשה לקבל מידע על גורל תיק החקירה בחשדות לבצוע עבירות שנעשו לכאורה ע"י יו"ר ההסתדרות עופר עייני. במקביל דורשת אומ"ץ לברר את תנאי שכרו המופלגים של עייני
14/05/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל ניצב סגלוביץ כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
לאחרונה התפרסם כי היחידה לחקירות כלכליות חוקרת חשדות נגד יו"ר ההסתדרות החדשה - עופר עיני, בכל הקשור למינוי מקורבים, ולהענקת טובות הנאה.
גם מי שאיננו חוקר משטרה, יודע כי עיני מינה את בת זוגו, לתפקיד בכיר ביותר של מנכ"לית רשת בתי הספר עמל. הדבר מהווה שערורייה פסולה ומקוממת שמקומה לא יכירנה במדינת חוק.
כיידוע, הבחירות להסתדרות עומדות בפתח. לטעמי ראוי כי משטרת ישראל תאמר את דברה לפני הבחירות, על מנת שציבור הבוחרים ידע במי הוא בוחר.
נראה כי חשיפת הנתונים, תועיל לכל הנוגעים בדבר: אם יש דברים בגו, הרי שזכות הציבור לדעת על כך. אם אין חקירה, הרי שזכותו של מר עיני, להסיר את העננה המרחפת לכאורה מעל ראשו, וזכות הציבור לדעת האם ומדוע הופסקה החקירה.
לאחר שהחקירה כבר נחשפה בתקשורת, לא נראה לנו כי יש בפרסום המבוקש, כדי לפגוע בחקירה, שכן הכל כבר גלוי.
בנסיבות אלו סבורנו כי זכותו של הציבור לדעת היכן עומדים הדברים וכי יש לפעול להאצת החקירה על מנת שהדברים יוודעו עוד לפני הבחירות.
העתקים
רב ניצב יוחנן דנינו – מפכ"ל המשפטרה
השר יצחק אהרונוביץ – השר לביטחון פנים
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.