יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ הגישה תלונה למשטרה נגד ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל אבנרי קופל בחשד לביצוע עבירות פליליות והודיעה למשטרה כי שניים מראשי האיגוד מוכנים מסור מידע ועדות
08/05/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל ניצב יואב סגלוביץ כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
בחודש ינואר השנה הודח שי שני מתפקידו כיו"ר איגוד הכדורסל מיד לאחר ההדחה העמידה סיעת הפועל את מועמדותו של אבנר קופל נציג בית"ר לתפקיד מ"מ יו"ר האיגוד עד לבחירות שיערכו  ב-4/6/12.
1.בדיעבד מסתבר שלמהלך הזה גייסה סיעת הפועל את ארבעת חברי אליצור בהנהלת איגוד הכדורסל ונציג אחד של מכבי שלכאורה קיבלו נציגי אליצור רמלה, אשדוד, נתניה ויבנה  מקדמות כספיות ממרכז הפועל. ונציג מכבי מר משה קליסקי חבר הנהלת איגוד הכדורסל מבצע לכאורה כמפעלו עבודות דפוס בסכומי עתק עבור איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, שניהם בראשותו של מר קופל..
2.אלי לופו גזבר איגוד הכדורסל עד לבחירת אבנר קופל, תמך בהדחת שי שני, וראה זה פלא, לאחר בחירת קופל, הוא התפטר מתפקידו כגזבר האיגוד וכחבר הנהלה – וקיבל תפקיד בשכר! באיגוד.
3.ממקורות שונים נודע לנו כי נציג של המגזר הערבי בהנהלת האיגוד מר זהי ברנסי סיפר בהזדמנויות שונות כי הציעו למגזר תפקידים בשכר לשלושה אנשים תמורת תמיכה במינוי קופל.
4.כך גם מסתבר לכאורה כי נעשו פניות למספר קבוצות הפועל בהצעות לסיוע כספי מיוחד תמורת תמיכה באבנר קופל.
5.שרת הספורט לימור לבנת שנתבקשה לטפל בנושא טענה כי אין בסמכותה להורות על פתיחת חקירה משטרתית והיא ממליצה לפנות למשטרה. ולהגיש תלונה. השרה מצידה העבירה את הטיפול במקרה זה למבקר המדינה ולרשם התאגידים.
6.לאור  הדברים המפורטים לעיל אנחנו מבקשים ממשטרת ישראל לפתוח בחקירה מעמיקה על מנת בכל הקורה באיגוד הכדורסל זאת עוד לפני הבחירות לאיגוד.
7.יו"ר האיגוד לשעבר שי שני וחבר ההנהלה שאול איזנברג הודיעו שיהיו מוכנים למסור מידע מפורט במשטרה.
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.