יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ פנתה ליו"ר הוועדה למינויים בשירות הציבורי בבקשה לפסול את מועמדותו של דני בנלולו לתפקיד מנכ"ל חברת אוצר מפעלי ים
22/04/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל השופט (בדימוס) שלום ברנר כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
עיתון הארץ פרסם היום כי דירקטוריון חברת אוצר מפעלי ים, שהיא חברה ממשלתית עירונית, אישר את בחירתו של חה"כ לשעבר דני בנלולו לתפקיד מנכ"ל החברה.
תנועת אומ"ץ כבר פנתה בראשית חודש זה למבקר המדינה וביקשה לבדוק את הליך בחירת המנכ"ל, נוכח החשש מפני מינוי פוליטי, שנתפר עבור מועמד ששר התחבורה חפץ ביקרו.
ככל הידוע לנו, עמדו בפני וועדת האיתור מועמדים מתאימים ומנוסים יותר ממר בנלולו, אלא שמטעמים לא ידועים הוא הועדף על ידי הדירקטוריון. ספק רב אם יש למר בנלולו את הניסיון הנדרש על פי דרישות הסף, ואף תוארו האקדמי במינהל עסקים טעון בחינה ובדיקה.
מאחר שהמינוי טעון אישור הוועדה לבחירת מינויים במגזר הציבורי, החלטנו בשלב זה שלא להגיש עתירה כנגד החלטת הדירקטוריון, ולהמתין להחלטת הוועדה בראשותך.
תנועת אומ"ץ מבקשת כי המינוי האמור ייבחן אל מול ובהשוואה לכישוריהם ונתוניהם של המועמדים האחרים, אשר מר בנלולו הועדף על פניהם. אנו מאמינים כי הוועדה תבחן את המינוי בחינה מעמיקה כדי לוודא כי אין מדובר בהעדפת מועמד על רקע זיקתו הפוליטית לשר הממונה, או לחברים בדירקטוריון החברה.
תנועת אומ"ץ שומרת על זכותה לעתור כנגד המינוי לערכאה המוסמכת, לאחר סיום הליך הבחינה.
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.