יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ דורשת מעיריית רמת גן לקיים את האירוע במלאת 90 שנה לעיר. במידה שבקשתה תסורב יש לחייב את חברי הנהלת העירייה וראש העיר לכסות את הפסדי האירוע
18/04/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מנכ"ל עיריית רמת גן דוד בנימין כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
כפי היידוע לך, בעקבות החלטת בית המשפט לעניינים מנהליים, לבטל את טקס קריאת מתחם הבורסה בר"ג, על שם צבי בר, החליטה העירייה לבטל את אירוע פתיחת חגיגות ה 90 לעיר, במלואו, הגם שלפי פרסומי העירייה, ולפי החלטת בית המשפט, טקס קריאת השם, אמור היה להוות אך חלק קטן מהאירוע.
מעבר לכך שביטול האירוע בכללותו, מלמד כי כל האירוע לא נוצר אלא כדי להציג "חיסכון מדומה" במשאבים, כאילו טקס קריאת השם, "הולבש" על אירוע קיים, הרי שהביטול גרם אף לבזבוז אדיר של כספי ציבור. המדובר לכל הפחות בהוצאות הקשורות בביטול האירוע, ובהוצאות הקשורות בהפקת האירוע, שירדו לטמיון.
תמוה ביותר כי עד כה, לא התקיים אירוע הפתיחה של חגיגות 90 לעיר. נראה בלתי סביר כי ראש העיר יבטל לעיר את החגיגה, רק משום שבית המשפט ביטל את החגיגה שלו.
מכל מקום, אני סבור כי יש לפעול לאלתר לקיום האירוע שתוכנן - באותה מתכונת, ולחילופין, לחייב את מי שהחליט על ביטול האירוע, לשאת באופן אישי במלוא עלויות התכנון והביטול. אין זה ראוי כי מיסי תושבי העיר יממנו את מחדליהם האישיים של מקבלי ההחלטות.
בנוסף, וכנובע מאותו עקרון, אני סבור כי ראש העיר צריך לשאת באופן אישי הן בהוצאות המשפטיות שהוציאה העירייה על ההגנה בעתירה שהגישה אומ"ץ והן בהוצאות שראש העיר והעירייה חויבו לשלם לתנועת אומ"ץ.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.