יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מבקשת משי שני יו"ר אגוד הכדורסל להוריד את בחירתו של אבנר קופל לתפקיד מ"מ זמני ליו"ר אגוד הכדורסל
25/01/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל שי שני כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
נודע לנו מכלי התקשורת כי היום ב 15.00 מתכנסת הנהלת איגוד הכדורסל כדי לבחור את מר אבנר קופל לממלא מקום זמני של יו"ר האיגוד.
עמותת אומץ רואה את כוונת הנהלת האיגוד בחומרה רבה ורואה בכך יום שחור לכדורסל בישראל, לאור זאת עמותת אומץ מתכוונת להגיש עתירה לבית משפט מחוזי נגד המינוי מהטעמים הבאים:
א. מר קופל נעצר בדצמבר 2010 והושם במעצר בית על עבירות מס. לאחר חקירה של קרוב לשנה, ובניגוד לדבריו של מר קופל החקירה הועברה לפרקליטות מיסוי וכלכלה להחלטה באם להעמידו לדין. אדם שעננה כבדה שורה על טוהר מידותיו, ראוי היה שישעה עצמו מתפקידו כיו"ר מנהלת הליגה, ודאי שאינו יכול הגיש עצמו לתפקיד ציבורי נוסף.
ב. מנהלת הליגה  הינה חברה בע"מ המשלמת תמלוגים לאיגוד הכדורסל, מכאן לית מאן דפליג כי קיים ניגוד אינטרסים בין תפקידו של קופל כיו"ר מנהלת הליגה לבין התפקיד אליו הוא מיועד. גם כאן היה ראוי שמר קופל יתפטר מתפקידו  במנהלת הליגה, או לפחות יצהיר על כוונתו להתפטר מתפקיד זה מיד עם בחירתו ליו"ר איגוד הכדורסל, מר קופל לא עשה לא זאת ואף לא זאת.
ג. אודה לך מאוד באם תנצל את הפררוגטיבה שנתנה לך כיו"ר איגוד הכדורסל ותיענה לבקשתנו להוריד את בחירתו של אבנר קופל לתפקיד ממלא מקום זמני ליו"ר איגוד הכדורסל כדי שנוכל למצות את ההליך המשפטי עד תומו
העתק
חברי הנהלת איגוד הכדורסל
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.