יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ דורשת מראש העיר ירושליים להשעות את סגן ראש העיר, מר אלי שמחיוף
23/01/2012

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל ראש עיריית ירושלים ניר ברקת כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
1. ביום 5.1.2012 הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור נגד סגן ראש עירית ירושלים וחבר מועצת העיר, מר אליעזר שמחיוף, יחד עם  אחרים. בסעיפים 249 – 273 לכתב האישום מפורטת מסכת פעילותו העבריינית של סגן ראש העיר, מר שמחיוף, הנאשם כי לקח שוחד, בסכום שאינו נמוך מ- 250,000 שקלים, בעד פעולות הקשורות בתפקידו. בתמורה לשוחד,  פעל מר שמחיוף, במילוי תפקידו בעירית ירושלים,  עבור פרויקט הולילנד, בין היתר לקידום אישור תכניות בניה, ולהפחתת היטל השבחה שהוטל על יזמי הפרויקט.
2. עפ"י חוו"ד שניתנה ע"י היועץ המשפטי לעיריית ירושלים, על מר שמחיוף להשעות עצמו מכהונתו כסגן ראש העיר, ומכל תפקיד ביצועי בעירייה, לרבות תפקידיו בכל תאגיד עירוני. חרף הנחייתך המפורשת, כי על מר שמחיוף להשעות עצמו לאלתר מכל משרה ו/או תפקיד כאמור, בחר הוא שלא לעשות כן, עד עצם היום הזה.
3. המשך כהונתו של מר שמחיוף בתפקידיו האמורים יש בו כדי לפגוע באמון הציבור ברשויות השלטון בכלל, ובאמון הציבור בעיריית ירושלים בפרט. המשך כהונת מר שמחיוף כסגן ראש העיר יש כדי בו להכתים את עירית ירושלים, ולהעיב אמון הציבור בנבחריה.
4. הינך מתבקש, איפוא, להביא בדחיפות בפני מועצת העיר הצעה, להחליט על פיטוריו של מר שמחיוף מכל תפקיד כאמור, ולהורות כי יופסק תשלום שכרו, המשולם לו בעד כל תפקיד ביצועי שהוא נושא בו, בין בעיריית ירושלים ובין בכל תאגיד עירוני. ככל שלא תופסק לאלתר כהונתו של מר שמחיוף, תעתור תנועת אומ"ץ לערכאות משפטיות.
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.