יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ הודיעה לפרקליט המדינה שהיא דוחה בשאט נפש את דברי ההתקפה של שר המשפטים עליו. במקביל לא שוללת אומ"ץ את האפשרות שנאמן השתלח בלדור בגלל הגשת כתבי אשום נוספים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהוא ידידו האישי
08/01/2012

במכתב של אומ"ץ אל פרקליט המדינה עו"ד לדור כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
תנועת אומ"ץ מביעה את הזדעזעותה  מדברי הביקורת החריפים שהשמיע אודותיך שר המשפטים פרופ' יעקב נאמן.
שר משפטים לא הסתפק בפגיעה בכבודך המקצועי ומתח גם ביקורת נוקבת על פרקליטים בכירים בפרקליטות המדינה שהנם שותפים להגשת כתבי אשום נגד אישי ציבור ומיוחסים למיניהם.
אומ"ץ דוחה בשאט נפש את דבריו החריפים של שר המשפטים: "לדור מסמן מטרות ומגיש כתבי אשום ללא ראיות מספיקות", דברים אלה אינם יכולים להישאר ללא תגובה.
אומ"ץ רואה בהתבטאותו האומללה של שר המשפטים חוליה נוספת בשרשרת של צעדים שהשר נוקט בחודשים האחרונים שיש בהם פגיעה בשלטון החוק.
איננו יכולים לשכוח את התייצבותו הנחרצת של השר נאמן לימינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במשפט הפלילי שמתנהל נגדו בימים אלה, כפי שנהג בעבר במשפט פלילי קודם שבו הועמד אולמרט לדין כאשר כיהן כראש עיריית ירושלים.
אנחנו רוצים להאמין שאין קשר בין עמדתו העויינת של השר כלפיך וכלפי צוות הפרקליטים הבכירים במשרדך לבין הגשת כתבי אישום נוספים נגד אולמרט. 
 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.