יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה לעו"ד חכם יו"ר ועד מחוז חיפה לברר מהי העלות הכספית שאושרה ומקורות המימון לטקס פתיחת שנת המשפט וערב הוקרה ליו"ר הלשכה וליו"ר המחוז היוצאים
13/09/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל עו"ד יוסי חכם יו"ר ועד מחוז חיפה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
להנהלת תנועת אומ"ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, הגיעו תלונות על עריכת טכס פרידה מפואר ליו"ר לשכת עורכי הדין היוצא, עו"ד יורי גיא רון וליו"ר המחוז היוצאת, עו"ד רחל בן ארי.
1. על פי התלונות שבידינו שכר ועד המחוז את אולם תיאטרון העיר חיפה, הזמין שירותי קייטרינג ותזמורת, והזמין במקביל לטקס שופטים ורשמים בנוסף לעורכי דין. 
2. על פי הבנתנו מדובר בבזבוז כספי מוגזם מתקציב חברי המחוז, הנדרשים לממן גם את המוזמנים, שאינם משלמים דמי חבר, מבלי שנשאלו ומבלי שנתנו הסכמתם לכך.   
3. נראה לנו כי עריכת טכס ראוותני שכזה אין מקומו בתקופה רגישה זו, שבה עלו על סדר היום הציבורי עוולות ופערים חברתיים, תקופה שבה ויתרו גופים גדולים במשק על קיום מסיבות ראש השנה, שנהגו לערוך בשנים עברו.
4. זאת ועוד; בזבוז כספי ציבור בכלל וכספי תקציב ועד המחוז במיוחד בימים אלו מהווה התרסה לערך "הצנע לכת", שאותו אימצו יו"ר הלשכה ויו"ר המחוז היוצאים.
5. אנו פונים אליך בבקשה לשקול מחדש את ההחלטה ומבקשים לקיים את הטכס באולם לשכת עורכי הדין, כפי שהיה נהוג עד כה.
6. אם תחליט לקיים את הטכס במתכונת החדשה, נבקשך להשיבנו מהי העלות הכספית שאושרה ומקורות המימון, על מנת שנשקול המשך צעדינו. 

 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.