יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ הדוגלת במנהל תקין מבקשת מראש עיריית רחובות לטפל בנושא החנייה ברחוב גורדון ברחובות ללא דחוי
14/07/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל ראש עירית רחובות כותב הלל גרנות הממונה על התחום המוניציפאלי:
מר אברהם תמיר יו"ר ועד הבית ברחוב גורדון 3 ברחובות אשר משך תקופות ארוכות כתב ופנה אל גורמי העירייה הקשורים באכיפת החוק ובניהול נושא החניה בעיר ביקש עזרתנו עקב העובדה שרוב הגורמים בעיריית רחובות הקשורים מחד, ואלה האחראיים מאידך בנעשה בתחום התחבורה באזור מגוריו התעלמו מפניותיו ובקשותיו הפשוטות והצודקות. המכתבים מראים ומתארים מצבים בלתי נסבלים אשר נגרמים לכאורה בהשראתה של העירייה, הן בשינוי תנאי תחבורה וחניה, והן במתן פריווילגיות מפליגות לגורמים כלכליים על חשבונם של התושבים. פרט למר זורי שעובי שהגיב באופן לא ענייני ולא ניסה אפילו לסתור את המצוקה ברחוב גורדון - אף לא מכתב אחד ממכתביו של מר תמיר שמוּענו אליך, וגם פניותיו אל מנכ"ל העירייה, מר מילברג, ואל היועצת המשפטית, עו"ד מיכל דגן - נענה. כאשר נואש סופית פנה גם אל מבקר העירייה מר נחום אייזנר.  כן היו למר תמיר ולתושבים אחרים המתגוררים במקום פניות אין ספור למוקד "106", אשר בסופו של תהליך גילו את עיקרי המדיניות הלא בסירה בלשון המעטה של ראש אגף שילוט ופיקוח של העירייה מר שעובי אשר נתן הוראה שלא לאכוף את החוק לגבי החונים שלא לפי חוק ברחוב גורדון, וכתוצאה מכך נגרם סבל בל ישוער לתושבי הרחוב.
מקריאה ובעיון במכתבים מתקבלת תמונה  עגומה ביותר המשקפת התנהגות בלתי סבירה לחלוטין של שלטונות העירייה. הדבר מתבטא בזלזול אין קץ באזרח משלם המיסים, כניעה לכאורה לגורמים זרים המשתלטים על הכביש והמדרכות באופן קבוע, וכל אלה פרט ל"יבוש" – כלומר אי מתן תשובה ע"י הגורמים שנתבקשו לכך בעירייה. כן עלי לציין כי מר תמיר העביר לנו תצלומים מייצגים אשר מתארים נכוחה את המצב העגום שהתהווה ברחוב גורדון ואשר אתם מתעלמים מפתרונו מזה תקופות ארוכות.
לדאבוננו אין זו לך הפעם הראשונה שאתה מזלזל בציבור הרחובותי, ועל פי הידוע לנו מגורמים לא מעטים בעיר, לכאורה הנהגת נוהל בלתי דמוקרטי הנוגד מינהל תקין של התעלמות מוחלטת מפניות התושבים בכתב אל גורמי עירייה שונים. הכרזותיך בראש חוצות דוגמת "קו פתוח אל ראש העיר", או "יש עם מי לדבר" הינן זריית חול בעיניי תושבי העיר. אתה, כח"כ לשעבר, וכמכהן כחבר מועצת העיר שנים רבות היית צריך לשמש דוגמא של אזרחות טובה, במקום זה כולכם משחקים את המשחק של השהיה והתשת האזרח.
תנועת אומ"ץ, הדוגלת במינהל תקין ושקוף, רואה במצב שהתהווה באזור רחוב גורדון ברחובות המשך להתדרדרות בהתנהלותה של העירייה.
אנו דורשים כי תטפל בנושא הכאוב וכי תעשה כמיטבך על מנת שהבעיה, אשר הולכת וגדלה, תיפתר מיידית ולטובת תושבי הרחוב. בהזדמנות זו אנו מבקשים להדגיש שאנו מצפים לתשובות ממכתבים קודמים שלנו.
עותקים:
מבקר המדינה - השופט בדימוס מר מיכה לינדנשטראוס
אבי תמיר, רח' גורדון 3, ת"ד 2174, רחובות 76121
עמוס חלפון – יו"ר ועד "רחובות שלנו"
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.