יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מתריעה בפני הדירקטורים של קרן ברל כצנלסון, שנשלחו אישית שמית לכל הדירקטורים, ממהלכים ארגוניים מתוכננים, טרם סיום בדיקת המבקר, מתוך חשש לשיבוש מהלכי בדיקה וחקירה, בהקשר לחשדות לכאורה בפעילות הקרן
03/07/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל חברי דירקטוריון קרן ברל כצנלסון- אישית בפקס, כותב נתן להב הממונה על הפרוייקטים:
1. כידוע, הגישה תנועת אומ"ץ תלונה למשרד מבקר המדינה, לבדוק חשדות חמורים של התנהלות בלתי תקינה בקרן, עד כדי חשדות לכאורה למעשים פליליים בקרן ובנכסיה.
2. ממידע לא רשמי שהגיע לידיעת אומ"ץ, גיבש כבר משרד מבקר המדינה ממצאים ומסקנות של בדיקתו, המעידים לכאורה על שורה של התנהלויות בלתי תקינות ואף בלתי חוקיות לכאורה, מצד הקרן ומנהליה, וגופים קשורים, שככל הנראה יצריכו נקיטת צעדים חוקיים, וחקירות משלימות, בכדי להגיע למלוא חשיפת העובדות, בכלים שאינם מצויים בידי מבקר המדינה, ומיצוי הדין, ככל שיתבקש, כנגד האחראים.
3. על פי מה שנמסר לאומ"ץ, מתכננת הקרן, בימים הקרובים, ביוזמת חלק מהאישים והגורמים המוזכרים במעורבות ובחשדות לכאורה בפגיעה בסדרי מינהל תקינים, ולכאורה אף במעשים פליליים, לבצע מהלכים אירגוניים, של שינויים במבנה ובאיוש משרות בדירקטוריון, מה שנראה כניסיון לכאורה, לגרום לשיבוש בהליכי הבדיקה והחקירה הנמצאים בעיצומם בימים אלה,ועלול להוות עבירה לכאורה על החוק.
4. כנושא משרה בתאגיד, הנושאים באחריות אישית,  אומ"ץ מוצאת לנכון לפנות אליך באופן אישי,בדרישה לא לתת יד לכל מהלך של שינוי במבנה או באיוש משרות בקרן, מתפקיד יו"ר ועד כל בעל תפקיד אחר, לא באופן ישיר ולא באופן עקיף, כולל הכנסת בעלי משרות חדשים, עד לסיום בדיקת מבקר המדינה, פרסום מסקנותיו וממצאיו, וביצוע כל הפעולות המשלימות שיתחייבו .
5. למרות תקוותנו כי התבונה היושרה וחובת הנאמנות תגבר, במידה ולא נקבל אישורך תוך 48 שעות מקבלת מכתב זה, כי תימנע מכל פעילות כפי שצוין, אומ"ץ שומרת לעצמה את הזכות, לפעול בכל דרך שתבחר, כנגד כל נושא משרה בקרן, שייתן ידו, לכל פעולה,טרם מיצוי מלא של ההליך, שיש בה לכאורה כדי ניסיון לשבש או להפריע להליכי בדיקה וחקירה, במעשים החמורים לכאורה שנעשו בקרן,  לרבות תלונות פליליות אישיות במשטרה, רשות המיסים, רשם העמותות, לשכת עורכי הדין, ועוד.
העתק:
מבקר המדינה- כב' השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס
משטרת ישראל- ראש אח"מ- ניצב יואב סגלוביץ'
רשות המיסים- מר יהודה נסרדישי
משרד המשפטים- רשם העמותות
מזכ"ל מפלגת העבודה- מר מיכה חריש
מנכ"ל מפלגת העבודה- מר חיליק בר
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.