יומן פעילות - שוטף
במקביל לפניה למבקר המדינה פנתה תנועת אומ"ץ אל מנכ"ל משרד הבריאות בדרישה שיפעל להדחתו מתפקידו
19/06/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' גמזו כותבת אראלה גולן יו"ר שלוחת אומ"ץ חברתי:
בדו"ח מבקר המדינה על קופת חולים "מאוחדת" נקבע כי רו"ח גיל חיימוביץ, מי שהיה ראש אגף הכספים של הקופה, לא יוכל להמשיך בתפקידו ויהיה מנוע מטיפול בענייני הכספים של הקופה.
למרות הקביעה החד-משמעית הזו החליט יו"ר דירקטוריון הקופה הרב ירחמיאל בויאר ( המשמש כממלא מקום המנכ"ל) לפני חדשים אחדים להטיל על רו"ח חיימוביץ את האחריות הניהולית על כל ענייני "יאלון" חברת הבת של הקופה האחראית על נושא בתי האבות. ברגע שנודע לך הדבר הורית לקופה, בצדק רב,  לבטל את המינוי.
מסתבר כי עד היום, כחצי שנה לאחר דו"ח המבקר וממצאיו החמורים ממשיכה   קופ"ח מאוחדת בראשות היו"ר/ ממלא מקום המנכ"ל -הרב  בויאר, להעסיק את רו"ח גיל חיימוביץ  – מבלי לשנות את התנאים שהיו לו כאשר היה ראש אגף: רכב צמוד, משכורת חריגה, צבירת חופשה וימי מחלה – וכל זאת מבלי שתהיה לו אחריות על תחום ניהולי כלשהו. 
כידוע , הממונה על השכר תובע מרו"ח חיימוביץ שיחזיר לקופת "מאוחדת" מאות אלפי שקלים שקיבל, שלא כדין, על חריגות שכר, פנסיה כפולה (רגילה וצוברת גם יחד) ועוד, אך גם הליך זה אינו מתבצע, אולי משום  שליו"ר הרב ירחמיאל בויאר אין כוונה – מטעמים השמורים עמו - לטפל בעניין וגם אין בכוונתו להפסיק את העסקתו של רו"ח חיימוביץ בקופה.
נראה לנו כי עליך להורות להנהלת הקופה לדווח לך ישירות ובמהירות מה הסיבות שבגללן נמנע הרב בויאר לממש את מה שחובתו לעשות, גם על פי דו"ח מבקר המדינה וגם על פי הדברים שכתבת להנהלת הקופה ביום 21/12/2010.
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.