יומן פעילות - שוטף
תלונה על גרימת נזק ליחסי החוץ של ישראל עם גאורגיה בגלל פעילות לא תקינה לכאורה של חברת הכנסת דליה איציק
20/04/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
תנועת אומ"ץ פונה אליך בבקשה שמשרד מבקר המדינה יבדוק את התנהלותה הפסולה של חברת הכנסת דליה איציק בניסיונה לשחרר מהכלא בגאורגיה את איש העסקים רוני פוקס שנשפט ונדון למאסר באשמת מתן שוחד בסך מיליוני דולרים לאישים במערכת השלטון המקומית.
בכתבה שפורסמה אתמול באתר news1 נחשף שאישים בכירים במדינה בהם נשיא המדינה שמעון פרס, יו"ר הכנסת חבר הכנסת ראובן ריבלין, שר החוץ אביגדור ליברמן ואחרים גויסו באחרונה ע"י חברת הכנסת דליה איציק לפעול למען שחרורו של פוקס.
עפ"י הפרסום באתר המדובר אינו בפנייה בעלת אופי הומניטארי של האישים הללו לממשלת גאורגיה אלא נוקטים בצעדים מעשיים שעלולים לפגוע במערכת יחסי החוץ של שתי המדינות. כך, למשל, יצא נשיא המדינה שמעון פרס בקריאה פומבית לממשלת גאורגיה לשחרר את פוקס מבלי שבדק את העובדות לאשורן והמתין לדיון המשפטי. 
שר החוץ אביגדור ליברמן נענה ללחצה של חברת הכנסת איציק ואיים בפומבי על צינון היחסים בין שתי המדינות ואילו יו"ר הכנסת חבר הכנסת ראובן ריבלין בלחצה של חברת הכנסת איציק ביקורו בארץ של עמיתו יו' ר הפרלמנט הגאוגרי.
עוד נאמר בכתבה שמעורבותה המאסיבית של חברת הכנסת איציק בפרשה זו נובעת מקשריה האישים ההדוקים עם פוקס ומגובה ע"י פרסומים מגמתיים של התקשורת הישראלית שמשתפת פעולה אתה בפרסומים מגמתיים  נגד ממשלת גאורגיה.
 
   

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.