יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה למבקר המדינה בבקשה לבדוק הוצאות מופרזות על חשבון המדינה לאחזקת מעון ראש הממשלה בירושלים
05/04/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
עפ"י פרסום בעיתון הכלכלי "כלכליסט" מיום 5 באפריל מסתכם חשבון ההוצאות של המעון הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים בשנת 2010 בסך 2.2 מיליון שקל (למעלה מ 180 אלף שקלים לחודש) שהינן גדולות יותר מאלה של כל ראשי הממשלה שקדמו למר בנימין נתניהו.
כך, למשל, הסתכמו הוצאות הניקיון השנתיות של המעון בסך למעלה מ 700 אלף שקלים, הוצאות המזון של המשפחה הסתכמו בלמעלה מ - 260 אלף , הוצאות  הגינון  125 אלף , סידורי פרחים כ-100 אלף שקלים, ביגוד 50 אלף שקלים ועוד שורה של הוצאות ייחודיות  שמהן לא נהנו בעבר ראשי ממשלה.
ההוצאות המפורטות לעיל הינם נפרדות ואינן כלולות בתקציב נוסף שממנו נהנה ראש הממשלה. תקציב זה מיועד בין השאר לנסיעות לחו"ל, שירותים רפואיים, אירוח אורחים מחו"ל, אבטחת בני המשפחה, כיבוד קל, חשבונות טלפון, אינטרנט ועוד. פירוט ההוצאות לעיל מעלה חשד לבזבוז כספי הציבור בכמה סעיפים וטעון, לדעת אומ"ץ, בדיקה של משרד מבקר המדינה.

הקליקו כאן לעיון בתשובת משרד מבקר המדינה 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.