יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ מבקשת לערוך דיון חוזר בהחלטת הוועדה לביקורת המדינה בנושא נסיעות ראש הממשלה ורעייתו לחו"ל
31/03/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
תנועת אומ"ץ פנתה לפני כשבוע למבקר המדינה בבקשה לבדוק את פרשת נסיעותיו של ראש הממשלה ובני משפחתו לחו"ל בעקבות פרסומים בכלי התקשורת שעוררו סערה ציבורית.
על רקע הפנייה הנ"ל נראית לנו תמוהה כינוס הוועדה לביקורת המדינה שהחליטה אתמול להעביר לבדיקת משרד מבקר המדינה את הנושא הנדון. הוועדה החליטה במקביל להעניק למשרד מבקר המדינה סמכויות של וועדת חקירה ממלכתית על כל המשתמע מכך.
למרבה הצער התקבלה החלטה בזמן דיוני מליאת הכנסת בניגוד למקובל ובישיבה נוכחו רק 3 חברי כנסת מסיעת קדימה. אין תימא איפה שההחלטה הנ"ל נתקבלה בקרב חוגים רחבים בציבור במורת רוח מאחר שהיא נשאה אופי של מחטף שאינו נעדר מטרה פוליטית שקופה.
בכלי התקשורת פורסם כי פנית ליועץ המשפטי של הכנסת בבקשה לבדוק אפשרות להצבעה חוזרת בוועדה. תנועת אומ"ץ מברכת אותך על צעדך זה וסבורה כי המדובר הוא לא רק בפרשנות משפטית אלא גם בנושא ציבורי ראשון במעלה.
אומ"ץ מבקשת שיעשה הכול כדי שתהיה הצבעה חוזרת בוועדה בהשתתפות רוב חברי הוועדה. מן הדין שההחלטה תתקבל לאחר דיון ממצה וענייני.
העתקים:
מבקר המדינה השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס
ח"כ יואל חסון יו"ר וועדת ביקורת המדינה
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.