יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מבקשת להורות לעיריית נתניה שלא לנהל עם העובדת משא ומתן בדבר יציאתה המוקדמת לגמלאות, או לשלם לה לחילופין פיצויי פיטורים וזאת עד לסיום הליכי החקירה וקבלת תוצאותיה
21/03/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל  ד"ר שוקי אמרני מנכל משרד הפנים בפועל כותב הלל גרנות ממונה על התחום המוניציפאל בתנועה:
ממענה של עיריית נתניה, לפנייתה של תנועת אומץ מיום 1.3.2011, בנושא חשד למעילת של עובדת עירייה בכספים של הורים ומתקציב בית הספר (סכומים העולים על 200,000 ₪), עולה כי כנגד עובדת העירייה הוגשה תלונה למשטרה (הגם שבאיחור) בדבר החשדות המצוינים לעיל. 
עוד עולה מכתב התשובה, כי העובדת לא הושעתה מעבודתה עקב התלונה שהוגשה למשטרה בהתאם לאמור בהוראות סע' 47 (ג) לתקנות הרשויות המקומיות (משמעת) (התאמת הוראות), תשל"ט - 1979 בהן נקבע, כי "החלה חקירה פלילית של המשטרה נגד עובד בעבירה שלדעת ראש הרשות המקומית יש עמה קלון, רשאי ראש הרשות המקומית, ובאין יועץ משפטי כאמור עם פרקליט המחוז, להשעות את העובד לתקופה שלא תמשך מעבר למועד מתן החלטה בדבר תוצאות החקירה..."
עיריית נתניה תרצה את אי השעייתה של העובדת בשל הימצאותה בחופשת מחלה. ראוי לציין, כי הפרשייה נחשפה לראשונה בעיתונות המקומית במקומון "השבוע בנתניה"  ביום 14.2.2011.
נבקשך להורות לעיריית נתניה שלא לנהל עם העובדת משא ומתן בדבר יציאתה המוקדמת לגמלאות, או לשלם לה לחילופין פיצויי פיטורים וזאת עד לסיום הליכי החקירה וקבלת תוצאותיה. 
העתקים
השופט מיכה לינדנשטראוס – מבקר המדינה
הקליקו כאן לעיון במכתב תשובה של עיריית נתניה. 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.