יומן פעילות - שוטף
פרשת ההצבעות הכפולות של שר האוצר רוני בר-און
30/11/2008

תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר אל  היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד מני מזוז, בבקשה להורות את המשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד שר האוצר רוני בר-און, בפרשת ההצבעות הכפולות בכנסת. 
במכתב ששוגר אל היועץ ע"י יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, נאמר:
"תנועת אומ"ץ פונה אליך בבקשה כי תנחה את המשטרה לפתוח בחקירה נגד שר האוצר רוני בר-און, בעקבות פרסום התצלומים, בהם נראה רוני בר-און, מצביע הצבעה כפולה, במקומה של ח"כ ענבל גבריאלי. 
בשעתו הועמד ח"כ יחיאל חזן לדין בנסיבות דומות והורשע בדין. השר בר-און, שהיה אז ח"כ בליכוד הודה, על פי פרסומים בכלי התקשורת, כי לחץ על יותר ממקש אחד בהצבעה בכנסת ואמר:
"בדיעבד אני סבור שגם ההצבעה במקום חבר כנסת שנוכח במקום - אפילו אם ברשותו - אינה תקינה, וככל שכך אירע - זו טעות, ואני מצטער על כך".
נראה כי, ישנה חשיבות רבה לפתיחת החקירה כנגד השר בר-און, וזאת עוד טרם יתקיימו הפריימריז במפלגת "קדימה", על מנת שבפני ציבור הבוחרים תהיה תמונה ברורה ולא יקרה מצב בו קיים ערפול ביחס לשאלה האם תפתח או לא תפתח חקירת משטרה בנושא ההצבעות הכפולות.
לאור האמור לעיל, וכן על מנת שיתקיים העיקרון של שוויון בפני החוק, אנו פונים אליך בבקשה שינקטו כל ההליכים הנדרשים על מנת לפתוח בחקירה פלילית כנגד השר בר-און."


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.