יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה ליועץ המשפטי לממשלה נגד פיטורים מגמתיים ברשות השידור
10/02/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל היועץ המשפטי עו"ד וינשטיין כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
עפ"י מידע מוצק שהגיע בימים האחרונים לתנועת אומ"ץ נוקט מנכ"ל רשות השידור מרדכי שקלאר בימים אלה בצעדים לא חוקיים לכאורה כאשר הוא מזמן לשימועים עשרות מעובדי רשות השידור לקראת פיטוריהם המתכוננים של מאות עובדים במסגרת הרפורמה המתבצעת ברשות השידור.
מתברר שבמסגרת הכנת רשימת המפוטרים מתכוון שקלאר לפטר עובדים לא מעטים שלא נמנו עם מלחכי  פנכתו וכן עובדים שחשפו לאורך תקופת כהונתו פרשות שהיה בהן חשד על מעשי שחיתות אישיים שלו שהועברו לאומ"ץ ומצויים בימים אלה בבדיקת  משרד מבקר המדינה.
אנו רואים בהתנהלותו הנוכחית של שקלאר כוונה זדונית וניצול הרפורמה ברשות שצריכה להיעשות על בסיס מקצועי  וענייני לצורך של  חיסול חשבונות משיקולים זרים ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום. 
כידוע עומד שקלאר לסיים בקרוב את תפקידו  כמנכ"ל הרשות וראש הממשלה מינה באחרונה ועדת איתור בראשותו של יו"ר מליאת הרשות לקביעת מנכ"ל חדש.
כידוע לך יש פסיקה של הבג"ץ והוראת היועץ המשפטי בעבר שקובעת במפורש שמי שעומד לסיים את תפקידו אינו רשאי לפטר עובדים ורק המנכ"ל  החדש יצטרך לקבוע אם העובדים הללו הינם ראויים או לא להמשיך .
נודה לך באם תנחה את מנכ"ל להפסיק את ההליך הפסול הנ"ל
העתק:
אמיר גילת - יו"ר מליאת רשות השידור

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.