יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מבקשת לבדוק הזנחה ואי סדרים כספיים ,ניגוד עניינים וחשד למינהל בלתי תקין בהוסטלים לפגועי נפש
02/02/2011

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל ראש הממשלה כותבת אראלה גולן יו"ר שלוחת אומ"ץ חברתי:
בהמשך לכתבתה של ליאת שלזינגר במעריב (ניצולים באפילה 29.1.11 ) שיגרה תנועת אומ"ץ בתאריך 30.1.11 מכתב לניצב יואב סיגלוביץ ממשטרת ישראל עם בקשה שתיערך בדיקה בנושאים הנ"ל.
מאז הגיעו לאומ"ץ חומרים נוספים המעלים צורך בבדיקה מיידית בנושאים הבאים:
1. האגודה לבריאות הציבור- מה תפקידה ואיך נבחרה?
עולים מהמסמכים שבידנו חשדות שהעומד בראש המנכ"ל יהודה כהן, משמש במקביל כיו"ר עמותה ומקבל תקציבים ממשרד האוצר,הרווחה ובמסגרת העמותה מקבל כנראה תרומות מגופים שונים.
נמסר לנו שהמשכורות במסגרת העמותה הן מן הגבוהות ביותר.לא עלה בידנו לברר איזה שכר נוסף או תנאים נלווים הוא מקבל כמנכ"ל האגודה לבריאות הציבור .
2. מהי הביקורת המתנהלת על גוף/גופים אלה, איך נעשה הפיקוח והאם נכון שאותה אגודה זכתה בהתקשרויותיה עם משרד הבריאות ללא מכרז מסודר?
3. בית החולים לב השרון - פרדסייה,שימש כמפקח עד לפני כשנתיים להוסטל בפרדסייה מה תפקידו ואחריותו של בית החולים לגביי ההוסטל כיום? האם הכספים נבדקים על ידו?האם דורון וקס מנהלו האדמיניסטרטיבי קשור באופן ישיר לאיוש העובדים של ההוסטל?
4. כידוע מ-90 המטופלים בהוסטל פרדסייה, מחציתם הינם ניצולי שואה המקבלים תקציבים מיוחדים ויתכן גם תרומות, איך מתחלקים הכספים עם שאר החוסים?
5. האם קיימת בדיקת אודות תפקודם ונוכחותם של העובדים? נמסר לנו שישנם החתמות נוכחות שלא על פי המותר של עובדים שונים, ישנם נושאי משרה מאותה משפחה וכתוצאה מכך ישנן שעות שבהן משרות אינן מאוישות והחוסים נפגעים קשות.
אנו מבקשים שתורה לכל הגורמים הקשורים לעניין לערוך באופן מיידי בדיקות רציניות ולאפשר בכך לאותם אנשים להעביר את שארית חייהם לכבוד לו הם ראויים.
העתק:
יעקוב ליצמן – סגן שר הבריאות
ד"ר רוני גמזו – מנכ"ל משרד הבריאות
אריה פז – מבקר משרד הבריאות
רפי איתן – יו"ר הועדה המייעצת להשבת רכוש ניצולי השואה

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.