יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ ביקשה הבוקר מיו"ר ההסתדרות, עופר עיני, להשעות מתפקידו את מנכ"ל החברה למרכזי תרבות וספורט בהסתדרות, סמי שושן עד לסיום חקירתו ע"י המשטרה והכרעת הפרקליטות בעניינו.
10/11/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל יו"ר ההסתדרות עופר עייני כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
מכתבת תחקיר, פרי עטה של תחיה ברק, שפורסמה בימים אלה ב"ידיעות אחרונות", מצטיירת תמונה עגומה לגבי התנהלותו של סמי שושן, מנכ"ל החברה למרכזי תרבות וספורט בהסתדרות, ועולה כי הוא אינו מקפיד על שמירת טוהר המידות במנהל התקין.
בכתבה מצוינות העובדות הבאות:
1. פועל בשם נסים פייסל ביצע בעת ובעונה אחת במקביל לעבודתו ברשת מרכזי ספורט גם עבודות פרטיות שונות בביתו הפרטי של שושן במצפה רמון.
2. זכיין שזכה בעבר בהפעלת מזנון באחד ממועדוני הקאנטרי של הרשת גויס גם הוא לעבודות פרטיות בביתו של שושן.
3. מפעילי מזנונים אחרים שעבדו בעבר ברשת ההסתדרותית טוענים כי העבירו אליו דברי מזון וכיבוד ואף מימנו נסיעות שלו ושל משפחתו לחו"ל.
בכתבה הנ"ל, מופיעות עובדות נוספות המחמירות את התמונה הכוללת.
בתגובה לפניית העיתונאית הנ"ל טען סמי שושן: "כל הטענות הן מגמתיות ומבוססות על מידע כוזב ואנחנו מכחישים אותן מכל וכל. לשני הזכיינים אינטרס מובהק להכפיש את שמו של שושן ולגרום לו נזקים, ולכן הם פועלים נגדו בכל דרך אפשרית."
המשטרה חוקרת בימים אלה את הפרשות הללו ואמנם נראה לנו, למען ההיגיינה הציבורית, מן הדין שסמי שושן יושעה מתפקידו עד לסיום החקירה וקבלת הכרעתה של הפרקליטות בעניינו.
 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.