יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר אל היועץ המשפטי לממשלה וביקשה התייחסותו למעורבות פסולה בהליך הבחירות ליו"ר הקק"ל מטעם מקורבים לשר אהוד ברק.
19/09/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל היועץ המשפטי לממשלה עו"ד וינשטיין כותב יו"ר התנועה אריה אבנרי:
עפ"י מידע מוסמך שהגיע בימים האחרונים לתנועת אומ"ץ, התקשרו אנשים המקורבים לשר הביטחון אהוד ברק, אל אישים יהודיים בעלי שם ואילי הון המתגוררים בחו"ל וקשורים לקק"ל ארגונית או באמצעות תרומות, וביקשו מהם שלא לתמוך במועמדותו של היו"ר הנוכחי של הקק"ל אפי שטנצלר לכהונה נוספת בתפקיד זה במסגרת הבחירות הפנימיות במפלגת העבודה, שאמורות להתקיים בעקבות פסיקת הבג"צ.
כידוע, תמך שר הבטחון במועמדותו של שר החקלאות שלום שמחון לתפקיד יו"ר הקק"ל ואף נתן יד לכך שמפלגת העבודה תופיע לצידו של השר שמחון במסגרת הדיונים המשפטיים שנערכו בבית הדין המחוזי בפתח-תקוה ובבג"צ.
הפעילות האחרונה של פנייה לאישים בינלאומיים, כדי לרתום אותם למאבק זה, נראית לנו פסולה מעיקרה ומהווה שלב נוסף בפעילות הנוגדת את כללי המנהל התקין המלווה את הליך הבחירות לתפקיד יו"ר הקק"ל.
אודה לך על התייחסותך.
העתק:
השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס - מבקר המדינה
עו"ד בעז בן צור

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.