יומן פעילות - שוטף
לאומ"ץ הגיע מידע בנושא חשד לאי סדרים ופגיעה בתואר המידות ברשות לבטיחות בדרכים
19/08/2010

בפניה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
בהמשך למכתבנו מיום 11.8.2010 אנו מבקשים להעביר כי בימים האחרונים הגיע אלינו מידע חדש בנושא הנדון והפעם לא אנונימי אלא באמצעות עובדים של הרשות שהצביעו בפנינו על שורה של תופעות חמורות ופסולות המתרחשות בין כותלי הרשות ומחייבות לעניות דעתנו את התערבות משרד מבקר המדינה המפורטות להלן :
א. יורם כהן יצר ברשות בחודשים האחרונים אווירה של פחד וטרור כהפגנת כוח במסגרת מאמציו לטשטש את ניגודי האינטרסים החמורים שקיימים לכאורה בפעילותו ברשות. בהקשר לכך קיים חשש שהרשות מסייעת לו בדיעבד בעסקיו הפרטיים הגלויים והסמויים הקשורים רובם וכולם בנושאי תחבורה וזהירות בדרכים.
ב. קיים חשש שיש כוונה "לתפור" לתפקיד המנכ"ל קבוע של הרשות למנכ"ל בפועל דוד עוזר.בסיועם של עובדים בכירים ברשות, העובדה שיורם כהן משמש  כחבר בועדת הסינון של המכרז מעוררת חשדות על זהות אינטרסים בינו לבין עוזר.
ג. קיים חשש שהעוזר הפוליטי של שר התחבורה, מיכאל וידאל כפה על הרשות לקבל לעבודה שתי עובדות חדשות מטעמו דבר המצריך עתה לשחרר עובדות אחרות שביצעו תפקידן באמונה.
ד. יועצת משפטית בכירה של הרשות הינה רעייתו של חבר מרכז הליכוד וככל הנראה קיים חשש למינוי פוליטי במקרה הזה.
ה. קיים חשש שאגף התקציבים של משרד האוצר הוטעה לחשוב שמסמך הקשור לתקציב ולהוצאות השוטפות של הרשות לא אושר על ידי ההנהלה למרות שדווח למשרד האוצר כי היה אישור מעין זה.
ו. החל טיהור פנימי ברשות של עובדים החשודים בכך שהם מדליפים לתקשורת פרטים שאינם רצויים וגורמים מסוימים בהנהלת הרשות. בין השאר, פוטר מתפקידו נתי פרל שהיה לשעבר איש שב"כ ועבודתו ברשות אינה נוחה ליורם כהן.
 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.