יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה אל פרקליט המדינה בבקשה לברר את תיק החקירה של השר אביגדור ליברמן
03/08/2010

בפנייה אל פרקליט המדינה עו"ד לדור כותב יו"ר הנהלת תנועת אומ"ץ אריה אבנרי:
על פי הפרסומים של כלי התקשורת העברת את תיק החקירה בעניינו של שר החוץ אביגדור ליברמן להכרעתו של היועץ המשפטי של הממשלה עורך הדין יהודה ויינשטיין.
בהקשר לכך פורסם כי לא המלצת לכאורה להגיש כתב אישום נגד ליברמן ונכתבו הכותרות הבאות
"הפרקליטות לא המליצה להעביר את התיק של ליברמן לבית משפט"," פרשת ליברמן: אין המלצות לכתב אישום "התיק של ליברמן עשוי להיסגר מבלי שיגיע לבית משפט".
במקביל פורסמו בעיתונות הרוסית מאמרים דומים שבהם נטען, בין השאר, כי לא מצאת לכאורה בסיס מוצק להגשת כתב אישום נגד ליברמן וכי בחומרים שהעברת להכרעת היועץ המשפטי אין ראיות חותכות כי חייב הוא הגשת כתב אישום.
תנועת אומ"ץ מלווה את החקירות בעניינו של השר ליברמן מזה חצי תריסר השנים ובין השאר הגשנו בשעתו גם שתי עתירות בנושא זה בעניין זירוז החקירה וכן בניסיון למנוע את מינויו בעבר כשר לעניינים אסטרטגיים העוסק בנושאים רגישים.
אנו מבקשים לדעת האם יש ממש בפרסומים הללו ואם אמנם הפרקליטות אינה ממליצה להגיש כתב אישום נגד השר ליברמן ובהתאם לכך קרוב לוודאי שתיקו ייסגר בקרוב.
 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.