יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פונה אל יהודה לנקרי, אמנון נדב ואבי וייס מהרשות השניה ומבהירה להם שרק התחייבות חד משמעית של לפיד שאין לו כל כוונה ללכת לחיים הפוליטיים יכולה למנוע, לדעתנו, הפסקה מיידית של עבודתו.
15/06/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל  מר לנקרי יו"ר דירקטוריון הערוץ השני, מר נדב יו"ר מועצת הרשות השניה, מר וייס מנהל חדשות הערוץ השני כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
תנועת אומ"ץ פנתה אליכם לפני זמן קצר בבקשה לפעול להפסקה מיידית של עבודתו של יאיר לפיד כמגיש חדשות ערוץ 2, מאחר והוא מנצל לכאורה משאב ציבורי לצורך קריירה פוליטית.
כבר בעבר התעוררה השאלה האם אין ניגוד אינטרסים בין עבודתו של יאיר לפיד כמגיש מהדורת חדשות מרכזית בערוץ 2, הזוכה לצפייה המונית, לבין כוונתו להשתלב בחיים הפוליטיים, ואומ"ץ התריעה על כך בפומבי.
בעקבות הסערה הציבורית שקמה הודיע אתמול לפיד שאם הוא ייכנס לפוליטיקה בכוונתו ליישם את "חוק הצינון" שתלוי ועומד עתה בכנסת ויודיע חצי שנה מראש על פרישתו כמנחה חדשות מרכזי בערוץ השני.
תנועת אומ"ץ אינה רואה בהודעתו של לפיד סוף פסוק אלא צעד טקטי שנועד להרוויח זמן ולאפשר לו לכהן בתפקידו התקשורתי בערוץ השני עד למועד שיתאים לו (במקרה של פיזור הכנסת נקעי מועד בחירות קצר וממילא ההתחייבות של קבלת "חוק הצינון" המצוי בשלבי דיון ראשוני יהיו חסרי משמעות).
תנועת אומ"ץ סבורה שלפיד כבר החל את מסע הבחירות שלו והצהרותיו בכנס בהרצליה העידו ברורות על כוונתו להשתלב בחיים הפוליטיים. כל האמירות החדשות שלו, שלפיהן: "אם אחליט אי פעם ללכת לזירה הפוליטית אודיע על כך" הינן ריקות מתוכן.
רק התחייבות חד משמעית של לפיד שאין לו כל כוונה ללכת לחיים הפוליטיים יכולה למנוע, לדעתנו, הפסקה מיידית של עבודתו.
העתק:
השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס - מבקר המדינה

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.