יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ דורשת משר הבטחון מטריה הגנתית נגד רקטות הקאסם מרצועת עזה
28/10/2008

אומ"ץ פנתה אל שר הבטחון אהוד ברק, בדרישה לתת מענה הולם לטילים המשוגרים מרצועת עזה.
להלן מובאים דבריו של אריה אבנרי, יו"ר הנהלת אומ"ץ, כפי שנכתבו לשר הבטחון:
"בקרוב עומדת התהדיה להגיע למועד בה היא עלולה להסתיים, הכל יהיה תלוי ברצונם של מנהיגי החמאס בעזה או בהתאם להוראות אשר תתקבלנה מדמשק או מטהרן.
ברור וידוע למי שעוקב אחר ההתרחשויות בעבר ובהווה שמערכת כיפת ברזל לא תהיה מוכנה ואף תענה על האתגר של השמדת הרקטות במעופן לעבר עוטף עזה 4.5 ק"מ טווח התחלתי ליירוט.
למותר לציין שיש בישראל מומחים אשר הציעו בעבר ואף מוכנים בהווה להכין תשובה הולמת באמצעים העומדים כיום לרשות צה"ל והמערכות האחרות, כולל מערכת מכ"ם תפעולית מוכנה אשר תיתן את התשובה ההולמת עם כלי הירי, ואפילו באם רק % 80 מהרקטות יירוטו על ידי אותן מערכות דיינו.
אנו מבקשים, כי תורה לנוגעים בדבר במשרדך להכין את הכלים הללו מיידית ואם אין בידיהם, לכאורה, את הידע ואת האנשים המתאימים אנו מוכנים להציע עזרה בנדון.
לא יעלה על הדעת  שהמחלקה במפע"ת המטפלת במשרדך בנושא תהיה זו האחראית על ייצור ופיתוח טילים, כי בעקרון אין זה מעניינה ובודאי שלא רואה מקום, ושוב לכאורה, לגרום לתחרות פנימית הנוגדת הלכה למעשה את מטרותיה שלה.
אודה לך באם תיקח פנייתי זו לתשומת ליבך ותורה לנוגעים בדבר לטפל בנושא במלוא המרץ וללא דיחוי. כי לפי דעת מומחים הפרויקט לתכנון והתאמה אשר יורכב בישראל אמור לקחת כשלושה חודשים בלבד. וחבל שעד היום לא מצאו לנכון, מי שמופקד על כך לפעול בהתאם."


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.