יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין והציעה לו להימנע מלעסוק בכל נושא שיש לו השלכה לפרויקטים שבהם מעורב אהוד אולמרט, כולל בתחומים האזרחיים של תכנון ובנייה,
27/04/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל היועץ המשפטי כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
1. תנועת אומ"ץ רשמה בשעתו בחיוב את מכתב ששיגרת לשר המשפטים פרופ' יעקב נאמן, ביום 20.1.10, שבו התחייבת בין היתר בסעיף 5(4) למכתבך כדלהלן: "... הנני מתחייב כי בתוקף תפקידי הציבורי, אמנע מלקבל החלטות בכל צורה אחרת, במישרין או בעקיפין, בנושאים העלולים להעמידני במצב של חשש לניגוד עניינים, ופרט בנושאים הקשורים לעניינים הבאים: בכל לקוח שנתתי לו שירותים משפטיים כמפורט בנספח א' לעיל, למשך חמש שנים מהמועד בו סיימתי לטפל בענייניו של אותו לקוח..."
2. לפני זמן קצר כינסת פגישה בהשתתפות גורמים שונים בתחום אכיפת החוק לדיון בהשלכות הנובעות מפרשת חקירת הולילנד מאספקטים אורבאניים של תכנון ובניה.
3. מאחר שהמשטרה חוקת עתה פרויקטים נוספים שאליהם קשור לקוחך לשעבר, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נראה  לנו שעלול להיווצר מצב של ניגוד אינטרסים לכאורה, בניגוד להתחייבותך הנ"ל, וזאת על אף שאינך עוסק באספקטים הפלילים.
4. נראה לנו שיש מקום להרחבת ההגבלה המוצדקת שהטלת על עצמך, ואתה צריך להימנע מלעסוק בכל נושא שיש לו השלכה כזו או אחרת לפרויקטים שבהם מעורב אולמרט כולל בתחומים האזרחיים של תכנון ובנייה.
העתק:
פרופ' יעקב נאמן - שר המשפטים
עו"ד משה לדור – פרקליט המדינה

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.