יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר אל המפכ"ל דודי כהן וביקשה ממנו שמשטרת ישראל תחקור גם את עליזה אולמרט כחשודה בקבלת טובות הנאה.
22/04/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל  מפכ"ל המשטרה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
בשעתו, כאשר כיהן אהוד אולמרט כראש הממשלה, פנתה תנועת אומ"ץ ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז בדרישה שיורה על חקירת המשטרה בפרשת הציורים של הגב' אולמרט. לצערנו לא נענה היועץ מזוז לתביעתנו.
עתה, עם חשיפת הפרשות החדשות וכשאולמרט הינו אזרח פרטי לכל דבר, מן הדין שהמשטרה תפתח בחקירה בפרשת הציורים ותיגבה עדויות הן מרוכשי הציורים והן מהגב' אולמרט עצמה.
פרשת הולילנד, שבה מעורב אולמרט כחשוד בקבלת טובות הנאה מקצינה את תביעתנו זו.
זאת ועוד: לאורך כל השנים נמכרו ציוריה של גב' אולמרט בחלקם במחירים מופקעים העולים עשרת מונים על ערכם הממשי, ביוזמתו ובתיווכו של בעלה, לגופים כלכליים ואילי הון שנזקקו לשירותיו בתפקידיו הציבוריים והמממלכתיים שמילא כשר בממשלה וכראש עיריית ירושלים. רכישת חלק ניכר מהציורים הללו מהווה, לכאורה, קבלת שוחד ע"י אולמרט עצמו ושותפות פלילית פעילה של רעייתו.
תנועת אומ"ץ פונה אליך בבקשה שמשטרת ישראל תחקור גם את עליזה אולמרט, רעיית ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, החשודה בקבלת טובות הנאה.
לפי מיטב ידיעתנו לא נחקרה עד כה גב' אולמרט בפרשות שחיתות שונות, שבהם לכאורה היה מעורב בעלה, ובשלוש מהן עומד כבר לדין –מרכז ההשקעות, טלנסקי וראשונטורס.
לא יעלה על הדעת שגב' אולמרט לא היתה מודעת לדרכי ההתעשרות הקלה והמהירה של בעלה מפרשות שונות שבהן היה מעורב, מה גם שנטלה חלק פעיל ברכישת נדל"ן, טיסות לחו"ל במחלקות ראשונות, לינה במלונות פאר וכיוצב. היא היתה צריכה לדעת שמקורות המימון לא היו כשרים.
העתק:
עו"ד יהודה וינשטיין – היועץ המשפטי לממשלה
עו"ד משה לדור – פרקליט המדינה


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.