יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר אל פרקליט המדינה משה לדור וביקשה ממנו לבחון אפשרות לדחות את משפטו של אהוד אולמרט לצורך הכנת כתב אישום חדש.
22/04/2010


בעקבות החקירות החדשות בהן נחשד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בקבלת שוחד מאילי הון ויזמים, פונה אליך תנועת אומ"ץ בבקשה לבחון אפשרות לדחות את משפטו של אולמרט, המתנהל בימים אלה, לתקופה מאוחרת יותר.
לעניות דעתנו הפסקת המשך הדיונים במשפט חיונית לאור העובדה שיהיה כנראה צורך לתקן את כתב האישום המקורי ולצרף סעיפי אישום חדשים, לרבות קבלת שוחד, אם אמנם יימצאו לכך ראיות בחקירה המשטרתית ההולכת ומסתעפת.
יצויין כי בשעתו מחתה תנועת אומ"ץ בפני היועץ המשפטי לשעבר מני מזוז על כך שבכתב האישום המקורי בפרשות מרכז ההשקעות, טלנסקי וראשונטורס לא נכלל סעיף קבלת שוחד, שמצריך עתה לכאורה דיון מחודש.
זאת ועוד: לפני זמן קצר פנינו אליך, באמצעות עו"ד מינא, בבקשה לבחון אפשרות לכלול בכתב האישום המקורי את עו"ד אוריאל מסר, ששימש לכאורה כמוציא ומביא של אולמרט לקבלת טובות הנאה המיועדות לאולמרט. פנייתנו זו היתה כהמשך לעתירה שהוגשה בנושא זה.
מעורבותו של עו"ד מסר בפרשות החדשות מהווה סיבה נוספת לבקשתנו לדחות את המשך הדיונים במשפטו של אולמרט, שכן תיתכן אפשרות שבפרשות אלה יוחלט להגיש נגדו כתב אישום.

העתק:
עו"ד יהודה וינשטיין – היועץ המשפטי לממשלה
עו"ד אלי אברבנאל – פרקליט מחוז ירושלים

קראו מכתבו של עו"ד גד מינא מיום 11.04.2010

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.