יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ מבקשת לקבל מידע בנושא מכשירי אכיפת מהירות
13/04/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל  מר יצחק אהרונוביץ' השר לבטחון פנים כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
פניותיו של מר לוין לממונה על חופש המידע במשרדך,אליך, למבקר המשרד ולעו"ד ברוק - סגן בכיר ליועהמ"ש במשרדך, הועברו לידיעתנו ולטיפולנו.
בבדיקה שערכנו עם מר לוין, נראה לנו כי בקשותיו מנציגי משרדך השונים, אין להם ולא יכולה להיות להם השפעה כל שהיא על פסק הדין של כב' השופטת רחל ברקאי מביהמ"ש המחוזי בבאר שבע בע"פ מס' 5355/08 שבו דחתה את הערעור של הפרקליטות על הזיכוי של כב' השופט דויד לנדסמן מבאר שבע במשפטו עמיקם לוין בתיק ת. 16915/97) ופסק הדין של אותה שופטת בע"פ 4556/07 בו דחתה את ערעור הפרקליטות על הזיכוי של כב' השופט לנדסמן במשפטה של בילה דומב בתיק ת. 7323/03).
גם אם תחליט הפרקליטות לערער על פסק הדין מס' 5355/08 של כב' השופטת ברקאי, אין לכל בקשות המידע הנ"ל קשר ישיר לתיקים של מר לוין.
מכיוון שנראה לנו כי הנושאים, השאלות ובקשת המידע של מר לוין בפניותיו לנציגי משרדך הינם לגיטימיים ונוגעים לציבור כולו, נבקשך להורות לכל הגורמים המטפלים בנושא במשרדך להעביר לנו - לתנועת אומ"ץ את כל התשובות המבוקשות בפניותיו של מר לוין.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.