יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ סבורה שעל עו"ד קידר לחדול לייצג את העמותה לקידום מעמד השוטר והסוהר (ע"ר 58-00-4547-4 )
08/04/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ לעו"ד ירון קידר כותב דב גולברד אחראי על הפרוייקטים באומ"ץ:
1. בתנועת אומ"ץ התקבל חומר רב המעיד על התנהלותה הבלתי תקינה לכאורה של העמותה שבנידון ועל כך כי במשך שנים היא פועלת שלא בהתאם לחוק.
2. בעקבות פניית אומ"ץ אל רשם העמותות בנדון נמסר לנו ממשרדו כי מזה שנתיים הם מטפלים בתלונות שהתקבלו נגד העמותה.וזו מסרבת לכל אורך התקופה להיענות לדרישותיו לתקן את הליקויים שנמצאו בפעילותה וכן אין היא מציית לפסקת בית המשפט.
כמו כן הודיעונו ממשרד הרשם כי לאחרונה מונית ע"י העמותה כ"יועץ משפטי " שלה ומאז מנהלים איתך נציגי הרשם "התכתבויות" שונות.
3. מבדיקה שערכנו בנדון עולה ,כי אחת התלונות שהוגשה נגד העמותה,זו של עו"ד משה צור שבעבר שימש יועץ משפטי של העמותה הוגשה לך באופן אישי ,בדצמבר2007 בעת שמלאת תפקיד רשם         העמותות.בתלונה זו חשף המתלונן בפניך מכלול של טענות נגד העמותה,לרבות הנושאים שבסופו של דבר לא נבדקו על ידי משרדך .ניתן להניח כי בתוקף תפקידך כרשם העמותות ניתנו על ידך בזמנו הנחיות כיצד לטפל בתלונות האמורות.
4. עתה מתברר כאמור, כי עברת לצידו השני של המתרס ,וכיום הנך מייצג את העמותה ומנהל בשמה משא ומתן עם רשמת העמותה הנוכחית ,עו"ד אביטל שרייבר ,מי שהייתה כפופה לך באופן ישיר בעת ששימשת בתפקיד רשם העמותה ,החליפה אותך בתפקיד.
 
5. לצערנו מתעורר חשש ,כי מעורבותך בנושא כמייצג העמותה ,נסוגה רשמת העמותות מהחלטות מהותיות שקיבלה בעבר.ככול הקשור לתיקון ליקויי העמותה ו"נכנעה" , להצעותיך הסובקטיביות לכאורה דבר המטיל צל כבד על מעורבותכם בנושא.
6. לאור האמור לעיל סבורה תנועת אומ"ץ שעליך לחדול באופן מיידי ומוחלט מלייצג את העמותה בפרשה מורכבת זו ,הגם שאין מדובר ב"תקופת צינון" הנדרשת על פי החוק,שכן פעילותך כנ"ל עומדת בסתירה מוחלטת לכללי האתיקה ולכללי המינהל התקין ,ופוגעת באופן חמור במראית עין של עשיית צדק אוביקטיבית ונטול השפעות זרות.
7. נודה לך על התייחסותך לתוכן הדברים העולים מהנאמר לעל בטרם נחליט על המשך טיפולנו בנושא.  
העתק:
עו"ד אלון בכר –ראש רשות התאגידים
עו"ד אביטל שרייבר – סגנית ראש רשות התאגידים (מלכ"רים)
עו"ד אביבה שביט – מנהלת מחלקת תלונות וחקירות


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.