יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ מבקשת לבחון אפשרות להגשת כתב אישום מיידי נגד השר אביגדור ליברמן
03/03/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל היועץ המשפטי לממשלה עו"ד וינשטיין כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
החקירה המשטרתית החדשה נגד שר החוץ אביגדור ליברמן כחשוד בעבירות נוספות של שיבוש הליכי משפט, הפרת אמונים ומרמה, שבמהלכה הודה כבר זאב בן אריה לשעבר שגריר ישראל בבלארוס וכיום אחד מיועציו של השר במסירת חומר חקירה סודי לליברמן, יוצרת מצב חדש ובלתי נסבל שגורם מועקה לאזרחי המדינה. 
תנועת אומ"ץ מבקשת לבחון אפשרות להגשת כתב אישום מיידי נגד השר ליברמן בעבירות החדשות המיוחסות לו ולא להמתין עד לקבלת ההכרעה בתיק הראשי, ובדרך זו להביא להשעייתו המיידית מחברותו בממשלה.
ליברמן הודיע כבר בשעתו כי אם יוגש נגדו כתב אישום יתפטר לאלתר מן הממשלה.    
אנו מודעים אמנם לכך שאין בידך, גם בנסיבות החדשות שנוצרו, לדרוש מראש הממשלה להשעות את שר החוץ מהממשלה כל עוד לא הוגש נגדו כתב אישום, אבל נראה לנו שאתה יכול בהחלט להנחות את ראש הממשלה בנימין נתניהו להפקיע מידיו של השר ליברמן את תיק החוץ ולהשאירו כשר ללא תיק, עד שיוכרע על ידך באם להגיש נגדו כתב אישום בחשדות הכבדים לביצוע עבירות פליליות חמורות שהועלו נגדו בשנים האחרונות. 
יש לכך תקדים: בשעתו החליט ראש הממשלה המנוח מנחם בגין להעביר מתפקיד שר הביטחון דאז אריאל שרון ולהשאירו בממשלה כשר ללא תיק בעקבות פרשת סברה ושתילה.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.