יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ מבקשת לברר בדבר טענות על נתונים מוטעים בתארים ברשות השידור
21/02/2010

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מנהל רשות השידור מר שקלאר כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
עורך היומן בערוץ הראשון לשעבר, מר משה נסטלבאום, הגיש בימים האחרונים לבית הדין לעבודה תצהיר המעלה חשד כבד לכאורה לגבי אמינות תארים שציינת במסמכים שהעברת לוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי כאשר התמודדת על תפקיד מנכ"ל רשות השידור.
בין השאר ציין נסטלבאום, כי בעבר נדחו שלוש בקשות של שר החינוך המנוח, מר זבולון המר, למנות אותך לתפקידים שונים, לאחר שהתברר שאינך עומד בתנאי הסף. 
בתגובה לפרסומים בתקשורת שדיווחו על טענותיו של נסטלבאום טענת כי המדובר הוא "בניסיון הזוי להטיל דופי ולהשמיץ תוך התיימרות להיות חוקר ובודק מעל הוועדה לבדיקת מינויים בשירות המדינה, הבוחנת את המינויים בשרות המדינה. כל השכלתי הפורמלית מתועדת בתעודות רשמיות, החל מתעודת הבגרות ועד לתואר השני".
תנועת אומ"ץ מלווה בשנים האחרונות את ההתנהלות של הנהלת רשות השידור ושלך באורח אישי ורואה לנכון לפנות אליך בבקשה להמציא בהקדם את התעודות והמסמכים המצויים ברשותך לגורם המתאים כדי שיקבע אם אמנם יש ממש בטענות שהעלה נסטלבאום.
המצב הנוכחי, שבו הטענות נגדך תלויות ועומדות באוויר, אינו בריא מבחינת ההגיינה הציבורית ומעכיר עוד יותר את האווירה הפנימית ברשות.

 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.