יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ דורשת שדו"ח הביקורת של מבקרת רשות השידור יועבר לאלתר לבדיקה יסודית ומקיפה של משרד מבקר המדינה.
11/02/2010

בימים האחרונים פורסמו בכלי התקשורת ממצאים מהדו"ח החדש של מבקרת רשות השידור שמהם עולים כמה ממצאים חמורים על התנהלות הרשות בתקופתו של המנכ"ל הנוכחי מרדכי שקלאר.
במקביל נמסר כי מנכ"ל רשות השידור ממשיך לחתום על חוזים, לבצע פעולות שונות ולעסוק  במינויים של עורכים ובעלי תפקידים אחרים ברדיו ובטלויזיה, וזאת למרות שהרפורמה ברשות תקועה ועדיין לא ברור כיצד יתגלגלו פני הדברים. פעולות הקיצוצים, ביטול תכניות וצעדים אחרים שנוקט המנכ,ל במטרה לקצץ בהוצאות עומדות בסתירה לפעולות הנ"ל ויוצרות בלבול ומבוכה.
תנועת אומ"ץ מלווה בשנים האחרונות את הפעילות הבלתי תקינה לכאורה של הרשות בתחומים שונים ואף התריעה על כך בפניות חוזרות ונשנות אל משרד מבקר המדינה. חלק מהנושאים בהם טיפלנו מעוגנים בדו"ח המבקרת.
בעקבות ההתפתחויות האחרונות אנו דורשים שדו"ח הביקורת של מבקרת רשות השידור יועבר לאלתר לבדיקה יסודית ומקיפה של משרד מבקר המדינה.
במקביל, אנו דורשים שמבקר המדינה ינחה את מנכ"ל רשות השידור לעצור את כל הפעילות החדשה הקשורה ברכש, חתימת חוזים ומינויים למיניהם עד לסיום הבדיקה והסקת המסקנות.


תשובה למכתבנו ע"י עו"ד יצחק סער ראש המטה למבקר המדינה


לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.