יומן פעילות - שוטף
תנועת אומ"ץ בודקת התנהלותו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב בארץ ובחו"ל
02/02/2010

בפנייתה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס כותב יו"ר התנועה אריה אבנרי:
עפ"י פרסומים בימים האחרונים בכלי התקשורת, נהג שר התיירות סטס מיסז'ניקוב בדרך לא תקינה, בלתי מכובדת ואפילו מביישת את המדינה בכמה מסיוריו בחו"ל.
בין היתר התברר כי שר התיירות נטש טקס זכרון לקורבנות פיגוע יהודי בבואנוס איירס מאחר שרגז על כך שהטקס התעכב מסיבות בטחוניות.
במקביל מתברר כי שר התיירות התעקש לבקר במינסק בירת בלרוס ביום שישי, למרות שמשרד החוץ המליץ לו מפורשות לדחות את הביקור על-מנת שלא לחלל את השבת. מאוחר יותר התברר כי שר התיירות קיים פגישות עבודה חפוזות ואת יתרת הזמן בילה באורח פרטי על חשבון משלם המיסים הישראלי וביום ראשון בבוקר שב ארצה.
זאת ועוד התברר ששר התיירות ביכר שלא להגיע לארוחה מתוכננת עם אנשי עסקים במדריד ובמקום זאת העדיף לבלות במועדון לילה עד השעות המאוחרות.
בנוסף לכך התברר כי שר התיירות ביקש באחרונה לקבל שישה כרטיסים יקרים חינם להופעתה של מדונה בישראל בשווי של אלפי שקלים, וזאת למרות שהיועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז אסר על נבחרי ציבור לקבל כרטיסי חינם למופעים אמנותיים.
אנו מבקשים שמשרד מבקר המדינה יבדוק את הנושא בדחיפות על-מנת למנוע תופעות דומות בעתיד.

מכתב תשובה ממשרד מבקר המדינה

 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.