יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ מבקשת לבדוק שיתוף פעולה בעייתי בחקירות בין משטרת ישראל לבין רשות המיסים
15/12/2009

בפנייתה של תנועת אומ"ץ אל השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, כותב יו"ר התנועה אריה אבנרי:
תנועת אומ"ץ פנתה בשעתו אל שר האוצר בנושא העדר שיתוף פעולה בחקירות מורכבות שבהן נזקקים חוקרי משטרת ישראל לשיתוף פעולה של חוקרי רשות המיסים .
בתגובה לכך נמסר לנו מרשות המיסים כי נכון שבעבר היה שיתוף פעולה לקוי אך העניינים הוסדרו וכיום שני גורמי החקירות פועלים במשותף.
בסימפוזיון שנערך בבית ברל בכפר סבא בנושא הפשיעה הפוליטית בישראל התייחס לבעיה זו שר האוצר יובל שטייניץ שאמר בהקשר לכך "רשות המיסים כבר הקימה את היחידה שכבר הניבה כמה פעולות
מוצלחות ,בניהן רשת ההימורים והספורט".
למרבה ההפתעה סתר את דבריו ראש אגף החקירות במשטרה יואב סגלוביץ שאמר בין השאר: "בכל הקשור לארגוני הפשיעה רשות המיסים אינה פועלת בשיתוך עם המשטרה כבר שנתיים וחודשיים נקודה. שוחחנו על כך עם שני ראשי הממשלה האחרונים ועם שני שרי האוצר ,אבל סכסוך העבודה של עובדי הרשות על תוספת הסיכון נמשך והם לא עובדים איתנו.בפרויקט ההימורים הם הכניסו אנשים בודדים לכוח המשימה .בהיעדר שיתוף פעולה אנחנו מפסידים אכיפה אפקטיבית של הפשיעה הכלכלית והמדינה מפסידה הכנסות עתק". 
נראה לנו כי הגיעה השעה שמשרד מבקר המדינה יכנס לעובי הקורה מאחר ומדובר בארגוני פשע שהטיפול בהם מחייב שיתוף פעולה מלא בין כל גורמי אכיפת החוק במטרה להגיע לתוצאות ממשיות.
 העתק:
ד"ר יובל שטייניץ –שר האוצר
יהודה נסרדישי – מנהל רשות המיסים
ניצב יואב סגלוביץ – ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה
 

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.