הערת אזהרה
אהוד, שולה תסגיר אותך (30)
21/02/2014

מכתב פומבי אל אהוד אולמרט: שפחתך החרופה מימים ימימה שולה זקן עלולה לאכזב אותך קשות בקרוב מאוד; והיא לא תהיה לבד במערכה הבלתי מתפשרת שנפתחה נגדך - בני משפחתה שהתעשתו עומדים לצידה וגם אומ"ץ תהיה מוכנה להושיט את כל הסיוע הדרוש כדי לרכז חומרים חדשים על מעשי העבריינות שלך

                                                             ▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט, אשר יגורת בא. דווקא בימים אלה, מלאי האופוריה עבורך, כשאתה מרבה להתראיין בערוצי הטלוויזיה ובכלי התקשורת, מכתיר לעצמך כתרים של עושה-שלום-לא-במרומם ומבטל את העשייה של קברניטי המדינה, נחתה עליך צרה שלא צפית.

שולה זקן - האישה שהחלה לעבוד במשרד הפרקליטים הפרטי שלך לפני למעלה מ-40 שנה, בהיותה בת 16, פרשה איתך כעבור כמה שנים כשהפכת לאיש ציבור מושחת בעליל והייתה מאז צמודה אליך כשפחה חרופה - עלולה לאכזב אותך קשות בקרוב מאוד. האישה שכינתה אותך בבית המשפט "מפעל חיי", עלולה להביא את המפעל לפשיטת רגל למינוי כונס נכסים לפרשות שחיתות לא ידועות שרק היא ואתה מצויים בסודן.

שולה לא תהיה לבד במערכה הבלתי מתפשרת שנפתחה נגדך. בני משפחת זקן ששמרו לאורך השנים על פרופיל נמוך בכל הקשור אליך, התעשתו בימים האחרונים אחרי שהפנימו שאתה הופך את שולה לתרנגולת הכפרות של מגה-מושחת מסוגך. הבן שלה, נדב, הציב כבר בפניך בימים האחרונים תמרור אזהרה. הוא לא נשבע על ערש דווי של סבו המנוח שלעולם לא יפגע בך, כפי שעשתה אמו הפגועה עד עמקי נשמתה.

למען האמת, לשולה יהיה קשה לעשות זאת, אבל היא מבינה היטב שהברירה שעומדת בפניה כיום היא חד-משמעית: או שהיא תיכנס לכלא לשנים רבות ואתה תחמוק פעם נוספת מלתת את הדין, או שתחשוף את האמת על אודותיך ותזכה להקלה.

לא שכחתי שלפני שנה ביקשה שולה, בעצת פרקליטיה, לחתום על עסקת טיעון שבה הייתה מודה בחלק מהעבירות ומקבלת עונש של 11 חודשי מאסר בלבד, אבל אתה מנעת זאת ממנה ברגע האחרון, מחשש שיבולע לך אם תישאר בגפך על ספסל הנאשמים.

פרקליטיה של שולה מהסנגוריה הציבורית יכינו לך, ללא ספק, תבשיל-מר בסיכומים שיגישו מטעמה בימים הקרובים לבית המשפט במשפט הולילנד, שבו אתה מואשם יחד איתה בקבלת שוחד.

ממהלכים אלה אתה חושש מאוד - ובצדק. היהירות שלך שואפת בימים האחרונים לאפס, השחצנות שלך התפוגגה והביטחון העצמי המוגזם שלך התערער. יש לך הרבה סיבות רעות לכך.

שולה פה, שולה שם
לאורך כל השנים הייתה שולה אשת סודך, שידעה כמעט את כל מעלליך שעקפו את שלטון החוק, הייתה שותפה פעילה למסע העברייני הבלתי פוסק שלך וחיפתה עליך כאשר הסתבכת. היא שיקרה למענך בראש חוצות במטרה לנקות את הצווארון השחור שלך ושתקה עד כאב מחשש שפליטת פה אומללה שלה תסגיר אותך. לא ניסית למדר את שולה, בידיעה שמעולם לא תבגוד בך ולא תמעל באמונך, ולא רק מחשש שתפליל את עצמה, אלא מתוך סגידה אובססיבית אליך.

שולה ניהלה את חשבונות הבנק שלך בארץ והייתה מעודכנת בתנועות הפיננסיות שלך בחו"ל והכירה היטב את נתיבי גלגול הכספים שלך. כאשר היית עדיין חבר כנסת זוטר שעסק בעיקר ביצירת קיצורי דרך ותיווכים בין אילי הון לבין שרים ומנכ"לים של משרדים ממשלתיים תמורת תשלום נכבד, הייתה זו שולה שטייחה את פעילותך המסואבת וסייעה לך להתעשר.

כמעט בכל יום רביעי בצהריים נהגת לנטוש את משכן הכנסת, לטוס לחו"ל לעסקים ולחזור ביום שני בבוקר בכוחות מחודשים ובכיסים מלאים. כאשר עלית לגדולה פוליטית והפכת לשר, שולה הייתה זו שהזמינה עבורך כרטיסים למחלקות ראשונות ולסוויטות של בתי מלון להרצאות בשירותם של ארגונים וולונטריים של מוכי-גורל למיניהם.

סיכול ממוקד לנתניהו 
במסגרת הפעילות המבצעית הראוותנית שלך, נהגת לאסוף מידע לא רק על יריביך הפוליטיים. הכנת תיקים גם על עבריינים פוליטיים וחוטאי מינהל לא תקין והיעדר טוהר מידות.

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, זכה גם הוא בימים האחרונים לסיכול ממוקד רק משום שניסה להפיל את ממשלתך. לא במקרה החריש ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר כיהן כראש האופוזיציה ולא אמר מילה אחת על פרשות השחיתות המפלצתיות שלך. כך נהג כאשר נחשפה פרשת "אולמרט טורס" שמלווה אותך מאז ועד שנקיא אותך מקרבנו.

אתה כפוי-טובה חולני. במקום להוקיר לו תודה על כך, מקורביך פעלו לפי כל הסימנים מאחורי הקלעים לחשוף את פרשת "ביבי טורס" שתלויה ועומדת בימים אלה על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה.

אני מייחל לכך שיום אחד יתעשת נתניהו, יפתח במאבק חזיתי. אתה מבין הרי רק את שפת הכוחניות.

עטרת-ראשה של זקן
מדי פעם זרקת לשולה לא רק עצמות, אלא גם עוגת קצפת בדומה ליחס לחיית מחמד מעוקרת, המצפה לתגמולים של בעליה. שולה עמדה לדין בגללך בכמה משפטים פליליים שבהם גם אתה הואשמת. לעיתים עמדה לדין לבדה ואתה שמרת מרחק בטוח, אבל תמיד היית ונשארת עטרת-ראשה.

אחד המשפטים האלה היה קשור במעורבותה ובמעורבות אחיה יורם קארשי בפרשת השחיתות הגדולה שנחשפה ברשות המיסים בתקופת כהונתך כשר האוצר. שמך לא נקשר משום מה לפרשה מצחינה זו, למרות שהיית מודע היטב למתרחש מאחורי הקלעים.

האשמה - רק על אחרים 
ניצלת היטב את תפקידך כדי להיטיב עם אילי הון מקורבים אליך שחפצת ביקרם. הדוגמה הבולטת היא פעילותך הלא תקינה למכור את מניות הממשלה בבנק לאומי לשני אילי הון זרים, דניאל אברהמס, האיש שקנה את ביתך ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים במחיר מוגזם, ולואי הריס, שהינו לקוח של משרד עו"ד פרופ' יוסי גרוס, שהוא במקרה או שלא מקרה המחותן שלך.

שולה יכולה ללא קושי לגלות מקרים חמורים נוספים שבהם ניצלת בחשאי את תפקידך כדי לצאת נשכר. שולה יכולה גם לשפוך חושך על הסיבות האמיתיות למינויו של אברהם הירשזון, בן-בריתך הפלילי הוותיק, לתפקיד שר האוצר. אולי נדע גם באמצעותה מדוע סירב הירשזון שתבקר אצלו בכלא ומהי הסיבה לנתק ששורר ביניכם.

שולה לא תסלח לך על שניצלת בדרך צינית את רגשותיה של מי שהייתה ירושלמית תמימה, שהצלחת להפוך לעבריינית סדרתית בצלמך ובדמותך. שולה מודעת היטב לרשימת אילי ההון שנטלת מהם הלוואות כספיות כבדות כתגמול לשירותים שעשית עבורם על חשבון הקופה הציבורית ולא טרחת להחזירן. מלווי הכספים שמסתכמים במיליוני שקלים נאלצו לשתוק מחשש שיואשמו במתן שוחד. גם שולה החרישה, אבל אין כל סיבה שתמשיך לשמור על חובת השתיקה שהטלת עליה.

שולה הכינה גם את רשימת אנשי העסקים והגופים הכלכליים שרכשו ציורים של רעייתך עליזה במחירים מופקעים, כחלק מהענקת טובות-הונאה לך. ואתה כמובן "לא שמעת ולא ידעת". ממתי מתייעצים איתך אם מעשה זה או אחר מהווה עבירה על החוק. אם היית נקלע למצב של חוסר ברירה - אתה או עליזה - היית מסגיר אותה ללא ספק. מאז ומתמיד נהגת להאשים אחרים בעבירות פליליות שאתה ביצעת.

מעולם לא לקחת על עצמך את האחריות ואת האשמה ותמיד חיפשת לך שותפים לדבר עבירה, שהטלת עליהם את העבריינות שלך. כך נהגת בעבר הרחוק לפני 18 שנים, כאשר כיהנת כגזבר הליכוד והועמדת לדין פלילי על התחמקות מתשלומי מס ושימוש בחשבוניות כוזבות במטה הבחירות של הליכוד. הטלת את האשמה על הגזבר השני, מנחם עצמון, למרות שאתה היית העבריין הבכיר.

יצאת יבש מהמשפט רק משום שחברך הטוב, שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן, רקח כבר אז קומבינה כיצד לחלץ אותך, כפי שניסה לסייע לך לפני שנתיים במשפט טלנסקי.

כך נהגת גם במשפט הולילנד, כאשר האשמת את אחיך יוסי המתגורר בניו-יורק בקבלת כספים בהיקף של חצי מיליון שקלים מעד המדינה שמואל דכנר, ללא ידיעתך כמובן.

רומן שקרי ומומצא
יחד עם שולה רקחתם רומן מדומה שהיה לשולה, כביכול, עם עד המדינה המנוח שמואל דכנר, במטרה להלבין במאוזן כספי שוחד שניתנו במאונך. מותו של עד המדינה במהלך המשפט, אחרי שעבר חקירה מבזה, משפילה ואכזרית על-ידי פרקליטך, סייע לכם למנף את הקשר הרומנטי שלא היה ולא נברא.

הגדלת לעשות נגד שולה בסיכומים שהגשת לפני זמן קצר לבית המשפט במשפט הולילנד. פרקליטיך ביקשו מבית המשפט שיעניק חיסיון על החומרים, כדי להסתיר משולה ומפרקליטיה את הניסיון הנואל שלך להטיל את קבלת השוחד רק עליה, ולציין שהכל נעשה ללא ידיעתך ולא נהנית כלל מכספי השוחד.

החשד לשוחד ממשפחת לבנת 
לאורך השנים הגישה תנועת אומ"ץ תלונות רבות נגדך ליועצים המשפטיים לממשלה, בבקשה שיעמידו אותך לדין על קבלת שוחד בשורה של פרשות חמורות, אך לצערנו אתה קיבלת הנחות ללא הרף ואנחנו, הנאבקים בשחיתות השלטונית, נותרנו לאנחות.

התלונה האחרונה שהוגשה לפני כמה שבועות, קשורה בחשד שקיבלת שוחד ממשפחת לבנת, בעלת מפעל "נשר" לייצור מלט. כאשר היית בעבר שר התמ"ת, דאגת להגביל את ייבוא המלט למדינה כדי לאפשר למפעל "נשר" לשגשג ולצבור רווחים נאים ביותר.

אחרי שהתפטרת מאונס מראשות הממשלה והכרזת מול פני האומה בפאתוס: "מעולם, מעולם לא נטלתי אגורה לכיסי", דאגה משפחת לבנת למנות אותך ליו"ר הקבוצה ולהזרים לכיסיך הריקים הרבה כסף. צר לי על שהמשטרה לא מצאה לטענתה ראיות גם במקרה זה של חשד לקבלת שוחד ונמנעת מלחקור את התלונה. משרדי אומ"ץ עמוסים לעייפה בראיות נגדך שהתיישנו ובראיות שהמשטרה מבקשת להרדימן בלי ניתוח.

לא ברשימה של המיליונרים
בספרי "זעקי ארץ מושחתת" שיצא לאור לפני כמה שנים וצילומך מתנוסס לדיראון על שערו, חשפתי פרשות שחיתות נוספות שלך מן העבר, שבגינן הפכת במהלך שירותך הציבורי למיליונר כבד. עד היום אני תמה על כך כיצד לא הופעת ברשימות האישים הפוליטיים המיליונרים שפורסמה על-ידי העיתון הכלכלי היוקרתי "פורבס". אני לא מבין מדוע לא שובצת בין האישים הפוליטיים המיליונרים אהוד ברק, בנימין נתניהו, מאיר שטרית, סילבן שלום, יעקב נאמן, יאיר לפיד ויעקב פרי.

יש לי רק הסבר אחד לכך: אתה כל כך מתוחכם וערמומי יותר מכל אנשי הרשימה, וכך הצלחת לעבור מתחת לרדאר. אני לא שוכח את דמעות התנין ששפכה בשעתו רעייתך עליזה בכלי התקשורת, כאשר טענה שבקושי אתם גומרים את החודש. ואני ברוב תמימותי חשבתי שאתם בקלות גומרים כמה שנים טובות במשאבים שעומדים לרשותכם. אני יכול להמליץ לכם על בית תמחוי בדרום תל אביב. תוכלו לאכול שם ארוחות חמות חינם אין כסף שחבוי בכל מיני מקומות סתר.

אגב, גם חברך הטוב אביגדור ליברמן לא נכלל ברשימה והצליח לחמוק מרשימת המיליונרים. שניכם מצוידים בתעודות יושר מזויפות וחברים ותיקים באגודת הצלופחים הלא-מצויים.

האזנות הסתר של מנהלת הלשכה 
כאשר כיהנת כראש הממשלה ונחקרת בלשכתך על-ידי צוות של מבקר המדינה בכמה פרשות שחיתות כבדות, ביקשת שהחקירה תוקלט על-ידי מכשיר הקלטה של הלשכה. שולה, ששימשה כמנהלת הלשכה, סייעה לך לשבש את החקירה, כאשר דיווחה לך שההקלטה נמחקה בגלל תקלה ואתה כמובן היית מרוצה משיבוש מהלך החקירה. יש לך כבר ותק בשיבושים כאלה.

עד היום לא ידועים כל הפרטים סביב האזנות הסתר ששולה ביצעה לשיחות הטלפון הפרטיות שלך ללא ידיעתך. המשטרה חשפה בפניך עובדה תמוהה זו ואתה היית מופתע. לשם שינוי, זו לא הייתה אחיזת עיניים שלך.

משום מה, לא הגישה המשטרה נגד שולה תביעה פלילית בגין האזנת סתר אחרי ש"נזכרת" בעצם שאישרת לה להאזין לך. מה מסתתר מאחורי פרשה עלומה זו? יש לי ניחוש לא פרוע לגבי סיבת האזנת הסתר הלא חוקית, אבל בשלב זה אני שומר אותו לעצמי.

זיכויים מפוקפקים מדי
אין כנראה גבול להטפות המוסר הלא-מוסריות שלך. בשעתו טענת ברוב חוצפתך וגסות הרוח הטבעית שלך, שמבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, שהכין למרות מאמצי ההסוואה שלך חומרים פליליים המרשיעים אותך, רודף אותך לשווא, ומן הראוי לאשפזו במוסד פסיכיאטרי.

חבריך הטובים, רובם חסידים שוטים, למדו ממך. אחד מהם, העיתונאי המנוח אמנון דנקנר, הציע לפרקליט המדינה לשעבר, מר לדור, להתפטר בעקבות הזיכויים המפוקפקים שלך בפרשות טלנסקי וראשונטורס. לדור לא שעה לעצתו של דנקנר והגיש לבית המשפט ערעור על שני הזיכויים הללו, וכן על החלטת השופטים המחוזיים שלא להטיל עליך עונש של קלון למרות הרשעתך בפרשת מרכז ההשקעות.

משום מה מתמהמהת קבלת הכרעתם של שופטי בית המשפט העליון אחרי הדיון שנערך בפניהם. אומ"ץ פנתה כבר פעמיים למזכירות בית המשפט העליון בבקשה לקבל תשובה לגבי מועד ההכרעה.

המקום הטבעי של אולמרט 
אהוד, אתה מרוצה, ללא ספק, מהסחבת בעניינך בבית המשפט העליון, אבל עכשיו נפתחה לך הרעה מכיוונה של משפחת זקן. שתיקתה הממושכת של שולה בחקירות של גופי אכיפת החוק במטרה שלא להפליל אותך, הגיעה לקיצה בימים האחרונים. העורב השחור הראשון שמבשר את בוא החורף האישי שלך הופיע.

בסוף השבוע שעבר, כאשר שולה פגשה אותך באקראי באירוע, אמרה לך בנוכחות אנשים נדהמים בקול רם כאות אזהרה פומבי ראשון: "אהוד, טענת שאני מושחתת. אני למדתי זאת ממך". אני משוכנע ששולה לא למדה את עדיין הכל. יש לך כיתה סודית מיוחדת של שותפים לעבירה מחוננים, ושולה אינה כזו. האיי-קיו הפלילי של שולה רחוק מהרמה הנדרשת. אתה השחתת את שולה ללא תקנה.

בשבוע שעבר פניתי במכתב גלוי אליה והזהרתי אותה מפניך.

אומ"ץ תהיה מוכנה להושיט לשולה ולבני משפחת זקן את כל הסיוע הדרוש כדי לרכז חומרים חדשים על מעשי העבריינות, ולהבטיח במקביל שמערכות אכיפת החוק: המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי - יבצעו את תפקידם כראוי.

נעשה ככל שנוכל כדי שיקיץ הקץ על חלומך לחזור ולהיות ראש ממשלה מחדש, ולמנוע ממך להשלים את מלאכת ההשחתה של החלקות הטובות במדינה.

קרוב לוודאי שבמוקדם או במאוחר תמצא את עצמך מאחורי סורג ובריח באחד מבתי הכלא בארץ. שם, במקומך הטבעי, תרגיש כמו כריש במים.


לדף קודם  /  לראש הדף
 
חברים כותבים
הספדים לאריה אבנרי
מאמרים
דוח שבועי - מאת אריה אבנרי
ספרים
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.